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177 volle nascere da una Vergine per essere come si legge di Melchise– dech, senza padre e senza madre)), appunto perche - osserva il Santo - Egli e il primo principio e la causa prima assolutamente indipendente di tutte le cose... Come fu senza madre nel cielo, cosi fu senza madre sulla terra. In tal modo, a somiglianza del suo Padre, puo esser detto, c.on ogni verita, senza padre e senza madre)) (1). II Santo ammette un vero matrimonio tra Maria e S. Giuseppe. Asserísce infatti che la Vergine SS. avrebbe potuto consumare H matrimonio (2). Ma non lo consumo. Puo quindi giustamente concludere: « E' costante dogma di fede la perpetua verginita di Maria )) ( 3). Nella Expla71!,aitio in Genesim, parlando del parto verginale di Maria SS., giustamente ·rileva che « non partori il suo Figliolo nel dolore, ma con sommo ed: ineffabile gaudio, come e fede costan!– tissima di tutta la Chiesa. Gesu Cristo, infatti, il sempiterno Verbo del Padre incarnatosi nel seno ,della Vergine, usci dal seno ma• terno rimasto chiuso ed intatto, senza lasciare alcuna traccia del (1) « Nasci voluit Dominus ex Virgine, sicut Lactantius Fi;mianus lib. 4 De Sapientia notavit, ut esset apator et amitor, sicut de Melchi– sedech legimus; nam Deus ita dictus est ah antiquis philosophis apato:r et_ amitor, sine patre, sine matre, cum sit primum rerum omnium prin– cipium et prima causa omnino independens. Christus in coelo erat sine matre, sed non sine patre; venit in mundum [Ms.: Mundo], habereque voluit matrem sine patre; sic factus est sine patre in terra, sicut erat sine matre [Ms.: Patre] in coelo. Ita revera sine patre et sine matre :appellari potest sicut et Pater [Cf. cp. 13, ad sensum, circa princip. (P. L. 6, 482-83). Lact. autem non loquitur de Melchisedech, de quo d. Hebr. 7, 3] (p. 312). (2) (( Quoad secundum agitur de matrimonio inter Mariam et fo. seph, quod symbolum est spiritualis matrimonii ínter ipsam Virginem. et Deum. Maria desponsata est Ioseph cum esset Virgo (Cf. Le. 1, 27), voluitque Deus ut esset perpetua virgo; hinc hebr. dicitur halmah (Cf. Is. 7, 14), quod virginem perpetuam designat. Procul dubio autem mul– to magis placet Deo virginitas spiritualis quam corporalis; nam sine vir– ginitate corporali multi salvari possunt in matrimonio sancte viventes, et cum corporali virginitate spirituali. Potuisset Maria sanctissimam vitam ducere, matrimonio consummato cum viro suo Ioseph; Deus ta– men voluit ipsius virginitatem corporalem perpetuo praeservare et con– servare )) (p. 501). (3~ ce Constans est fidei sacratissimae dogma perpetua Mariae vir– ginitas )) (p. 59). 12. - P. G. ROSCHTNI, La Mariología di s. Lorenzo da Brindisi.
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