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170 vita in una continua altissima contemplazione del Sornmo Dio)> (1). Si noti la distinzione fatta dal Santo fra contemplazione di Dio e vi;i~n'e} di Dio. Mentre la visione di Dio (per mezzo della scienza beata) la pone in dubbio ( (( forse ))), la ·continua con– templJtzione di Dio invece (per mezzo della scienza infusa) l'as– serisce senz'altro come pia sentenza. Ebbe quíndi la Vergine SS. ~ e S. Lorenzo l'ammette esplicitamente, sehbene in forma as– sai riservata -1. l'uso del libero arbitrio nel primo istante della sua vita (2). Accenna anche il Santo alla scienza della Vergine asserendo che nel Magnificat, << ha aperto gli altissirni misteri della sacra Teología >> ( 3). (1) ce Sic divinae huius caritatis affectihus Beatae Virginis anima, Spiritu Sancto repleta, ah ipso conceptionis suae primo instanti ad Deum vi amoris conversa affici, his amoris incendiis aestuare coepit. O res nova et super omnem novitatem novissima ! Anima haec sanctis– sima nec proprii corpusculi nec materni uteri carceri teneri poterat; sed libera, tanquam pura columha alis aquileis praedita, in coelum vo– lahat, suoque volatu coelorum altissima petehat, altissime super omnes Angelorum choros evolahat, in altissima semper summi Dei contempla– tione vitam ducens >> (p. 437). (2) « In ipsa autem temporali conceptione mirabili (nam ex steri– lihus senihusque parentibus nonnisi miraculo concepta fuit, sicut olim Isaac et postea Ioannes Baptista) triplex item fulget splendidissima stel– la: summa nohilitas ca:i;nis et spiritus; summa puritas ahsque omni ma– cula originalis peccati; et summa ac admirahilis gratiae ipsiusque Di– vini Spiritus plenitudo, Virgini usus liheri arhitrii, ut Deum ex tune cognosceret et ama1·et, spirituque in Deo exultaret, sicut Ioanni datum fuit in matris utero, ut Christum agnosceret et spiritu exultaret. Cur enim putemus Matri fuisse negatum, quod Praecursori, ministro et vero servo, videmus concessum? Hoc ego existimo singulare privilegium et co– rnnae huius fulgidissimam stellam >> (p. 55). E a pag. 462: « Pium enim est credere quod Maria a primo conceptionis instanti alas habuit divi– nae contemplationis >>. (3) « Magnificat aut¡,m Virgo magnitudine spiritus sui magnitudi– nem divinae potentiae, sanctitatis et misericordiae: Fecit mihi magna, sive magnalia, qui potens est, et sanctwn nomen eius; et misericordia eius a progenie in progeniem timentibus eum [Le. 1, 50. Vulg. habet: A progenie in progenies] . Deum dicit simpliciter potentem, simpliciter sanctum et perpetuae misericordiae. Aperit altissima sacrae theologiae mysteria divinissima ista P1·opheta. Tria de Deo sacra theologia docet: essentiam, virtutem, operationem. Sic Maria: Magnificat anima mea Do– minum, lehovah .... nomen divinae essentiae; virtutem: Fecit mihi magna
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