BCCCAP00000000000000000000797

190 HISTORIA GENERALIS ORD. FR. MIN. CAPUCCINORUM O. S. B., Gratien et les Perfectistes, in Études Carmel., 1933, t. VI, p. 237- 243; - Lucmus VERSCHUEREN, O. F. M., Hm·phius et les Capucins fran– r¡ais, in Etudes Fi-anc., 1933, t. XLIV, p. 316-329; 1934, t. XLVI, p. 272- 288; - ILARINO DA MILANO, O. F. M. ÜAP., Biblioteca dei Frati Minori Cappuccini di Lombardia, Firenze, 1937; - ÜONSTANTIN DE PÚ:\'í,oNNEC, O. F. M. ÜAP., La doct1·ine spfrituelle de S. Lam·ent de Brindes, in Etu– des Franc., 1939, t. LI, p. 125-242, 389-378: - TnÉOTIME DE 's HER– TOGENBOSCH, O. F. M. ÜAP., Le Pere Oonstantin de Ba1·banson et le pré– quiétisme, in Collect. Franc., 1940, t. X, p. 338-382; - Grn. ÜRISOSTOMO DA OrTTADELLA, O. F. M. ÜAP., Biblioteca dei Frati 1Win01·i Cappuccini della ¡n·ovincia di Venezia, Padova, 1944; BEDA MAYER, O. F. M. ÜAP., Die Sendschreiben des P. Ludwig von Sachsen, in Collectanea Helvet. Franc., 1944, t. IV, p. 1-28; ÜPTATUS, O. F. M. ÜAP., Benedictus van Canfield en ons geestellik Erf, in Ons Geest. Erf, 1946, t. XX, p. 293-323. 188. - De quadam schola spirituali Fratrum Capuccinorum propria loqui non possumus, tametsi plurimos tractatus asceticos et mysticos iidem conscripserint, sicut de scliola eorum propria non :fit sermo in tradendis pbilosopbia et tbeologia. Verumtamen addendum est scriptores capuccinos cbaracteres traditionis doctri– nalis franciscanae uti proprios sibi vendicasse. Ad spiritualita– tem quod attinet, ipsi magis unctionem quam speculationem fo– vent, magis voluntatem affectibus inflammare contendentes quam intelligentiam cognitionibus illustrare; animas ad contemplatio– nem manuducnnt amore et cultu Humanitatis Christi Domini, cui inseparabiliter unitur Virgo Mater. Summopere orationem commendant ac metliodum eam fructuose peragendi docent et propagant, sed lectores monitos esse v'olunt anim.am regulis et praeceptis alicuius metbodologiae non esse adigendam neqne impellendam, et, cum a Deo ipsa trahitur, libenter actioni di– vinae se submitti velle ; in suis tractatibus meditationes de pas– sione Christi explanant, atque alia argumenta quae :fideles cbri– stianos ad amorem Dei maximopere excitent et moveant; multa quoque scripserunt de sanctissima eucharistia ac devotione ma– riana. Maior operum pars ad asceticam pertinet ; auctores tamen minime negligunt animas gradatim ad contemplationem dispo– nere; immo nonnulli data opera hanc eminentiorem viam do– cent. Unde etiam ex hoc capite apparet Fratrum Capuccinorum propensio ad vitam contemplativam excolendam ; indeque etiam explicari potest cur, ut plurimum, versiones latinae tractatuum

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz