BCCCAP00000000000000000000706
- 68- idest conscientia excubabit ad fo- ad ostium, peccati tui res, idest tui te cogitationes cordis semper arguent. Scelere enim et flagitiis polluti excruciamur a conscientia, quae ad nostri cordis fores semper excubat, et quidquid agimus aut mo– limur, illico nobis praesto est, neque laetos unquam es– se permittit; quae neque ad tempus desaevit, sed post multa temporum spatia, ad plectendum lacerandumque animum revertitur. Quare et fratres Joseph, post multo– rum annorum excursa tempora, ad admissi sceleris memoriam revocavit multarumque calami– tatum eis metum iniecit. Ad ostium idest cordis cogitationes, ubi mala et bona versantur, accubabit peccatum tuum. Scelere igitur et flagitiis, nos polluti excruciamur a conscientia, quae ad nostri cordis fores semper excubat, quae quicquid agimus, aut mo– limur, illico nobis praesto est, neque laetos unquam es– se permittit ... Quae neque ad tempus desaevit, sed post multa temporum spatia, ad plectendum lacerandumque animum revertitur. Quare et fratres Joseph, post quinde– cim annos, ad admissi sceleris memoriam revocavit, multarumque calami– tatum metum eis iniecit. Di questa interpretazione, presa letteralmente dallo Steuco, il quale nella Recognitio (p. 135) la riporta dai commenti rabbinici senza tuttavia farla sua, S. Lorenzo (Explan., p. 350) dice: « Sensiis iste verissimiis est; sed meo iudicio, non valde a littera intentus ». L'opinione seguita invece da S. Lorenzo (Explan., p. 350) è pure riportata dallo Steuco (Recogn-itio 135) e di essa dice S. Lorenzo: « Sensus iste verissimiis ac litterae valde consoniis est» (p. 351).
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz