BCCCAP00000000000000000000706

-48- retrahit, quae alioqui lici– tae essent et absque peccato fierent; exerceri enim in pa– lam non potest, nisi impuden– tissime, nuptiarum officium: sed secreto, ob pudorem ab ipsa rei turpitudine innatum; nec ullus dari potest eousque Bagitiosus et impudens, qui valeat hunc naturae in- stinctum (palam) declinare. Cum ergo pnm1 parentes in illo felicissimo statu nullam in ea nuditate agnoscerent in seipsis erubescendi causam, inde profecto erat, quia iustitiae il– lius originalis dono nuditas illa miro modo contegebatur. Non enim ab inscitia et ignorantia accidere id quoquo pacto poterat, cum es- sent sapientissimi: sed a tranquillitate ac integerri- ma puritate et innocentia car– ms, quae per illam iustiti– am rationi consentiens, nullo pacto spiritui adversabatur. Cum ergo nudi essent - non quod vestibus caruissent, sed quia, vestibus nullo pacto indigentes, vestiti non essent - non erube– scebant; retrait, quae alioqui lici– ta essent et absque peccato fierent. Exerceri enim palam nisi impudentissime non po– test nuptiarum officium, sed secreto ob pudorem ab 1psa rei turpitudine innatum. Nec ullus dari potest eousque flagitiosus et impudens, qui valeat hunc naturae in– stinctum declinare. Porro vox ipsa hebraea (ut aiunt quidam) ex iis est quae significationem habent reci– procam, significans tales in eo stato fuisse primos paren– tes, ut nullam in illa nudi– tate agnoscerent in seipsis erubescendi causam. Hoc vero non poterat ab ulla inscitia et ignorantia accidere cum es- sent sapientissimi: sed a tranquillitate car– nis, quae per illam iustiti– am rationi consentiens, nullo pacto rationi aclversabatur. Quod ergo ait Scriptura: Erat uterque nuclus, illa nudita– tis appellatio non significat carentiam aut privationem ve– stium, in quem sensum nunc acciperemus: secl tantum nega– tive significat eos non fuisse vestitos, nec ob id erubesce- bant cum non indigerent vestibus. splendidissime enim vestiti Vestiti enim erant splendidis-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz