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- 37 - verbo plurali iungitur, dum tamen verum Deum significat. Quoniam autem tunc vere data esset occasio errandi igno– rantibus mysterium, ideo Moy– ses sapientissime et v1- gilantissime ex omni parte providit, sic dicendo: N"l.::l TT c 1 :i·,N: Dii creavit, ut . ·:: simul Personarum pluralitatem in verbo o,~t,N, exprimeret, et unitatem essentiae et ac– tionis in singulari verbo N"l.::l, servaret. Quod quidem mysterium si ali– quo Scripturarum loco erat indicandum, maxime certe in hoc ipso exordio opportu– num erat, ubi commune rerum omnium creationis opus narra– tur, quod est tota simul Tri– nitas operata. adiectivo pluralis numeri ad– iungitur...) Quoniam autem vere tunc data esset occasio ad errorem ig– norantibus mysterium, ideo Propheta sapientissime ac vi– gilantissime ex omni parte providit sic dicendo: ELOHIM BARA, idest, Dii creavit, ut unitatem essentiae •et actio– nis palam indicaret in verbo activo CREAVIT, ac simul in nomine ELOHIM tacite innueret personarum sacramentum. p. 73 2 Quod si ali– quo Scripturae loco istud erat indicandum, maxime certe in hoc ipso exordio opportunum erat, ubi commune rerum om– nium creationis opus narratur... 2. F a c i a m u s h o m i n e m a d i m a g i n e m e t s i m i 1 i - t u d i n e m n o s t r a m. Commentando Gen. r, 26, S. Lorenzo segue scrupolosamente il suo metodo preferito: testo originale, versioni e interpretazioni rabbiniche cui fa seguire il suo commento, con cui intende esprimere il verum et catholicum sensum 65 del versetto. Anche qui il commento si muove, sin dalle prime linee, sui passi delle Enarrationes, 66 per mettere in risalto il perché del Fa– ciamus invece del Fiat, dando un'intonazione trinitaria al versetto sin dall'inizio. Dalla Recognitio 67 egli mutua l'etimologia del nome 66 Explan. 190. 66 Cf. Enarrat., op. cit. 62. 67 Cf. Recognitio, op. cit. 65.

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