BCCCAP00000000000000000000706

- 23 probare non audeo, cum doctis– simorum ac sanctissimorum pari– ter virorum auctoritate firmetur quorum et solertia commendanda fuit. Hebraica tamen Veritas aliam loci huius videtur praese– ferre intelligentiam; ubi enim nostra Lectio habet: In tempora, ibi legitur: ti 1 iV1bi1. Ea autem vox non id tempus significat, quod supra ponitur, de hoc enim potius intelligit inferius di- cens: In dies et annos; sed dies sta– ti, ac solemnes hic appellan– tur, quos ita dicunt Hebraei a contestatione et admoni– tione, vel potius a coetus con- gregatione ad celebranda di– vina solemnia, a verbo il!\ quod congregationem temporis– que constitutionem ad celebran– da concilia designat. Quorum dierum frequentissima est mentio in Sacris Litte– ris, eorumque sol et luna indices sunt; ad solis enim ac lunae cursum huiusmodi di– es celebrantur ac repetuntur. Primum itaque tempus hebrai– ce vocatur: liV; secundum ve- ro : '1V1b sive Jbt, ut Textus T: etiam ·Chaldaicus habet. Sep- tuaginta quoque non vertunt hic: xp6vouç;, quod tempus ipsum est, sed xoupouç;, quod est rerum bene gerendarum oc- casio et opportunitas actio- p. 5:2 - Tempus hic non id est, quod a philosophis mensura mo– tus vocatur. De hoc enim tempo– re intellexit inferius cum di– xit, erunt in dies et annos: sed hic tempora vocantur dies sta– ti, ac solemnes quos Hebraei a contestatione atque admonitio– ne t:l 1 '1l7ir.l appellant a verbo '1V 1 id– est, testatus est: quarum dierum frequentissima est mentio in Sacris Litte– ris, earum itaque Sol et Luna indices sunt; ad solis enim ac lunae cursum, huiusmodi di– es celebrantur ac repetuntur. Primum itaque tempus Hebrai– ce vocatur liP, het, secundum '1:Vm mohad. Sep- tuaginta quoque non verte- runt hic xp6vouç;, quod tempus ipsum est, sed xoupouç;, quae est bene gerendarum rerum oc- casio,

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz