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-9- licae veritatis 15 del famoso francescano Pietro Galatino 16 cui però nel testo non è stato fatto alcun riferimento dal S. Dottore. Poiché questo passo è l'unico riferimento che nella Explanatio può farsi alla voluminosa opera del Galatino, 1 •a e d'altra parte gli stessi editori non indicano la fonte della esposizione sopraddetta, ci piace qui riportarla per intero in sinossi col testo della Explanatio. Explanatio p. 195 - Perfecta tamen Dei ima– go in his non consistit; quoniam licet in praedictis sit anima nostra Deo persimilis, accidentalis ta– men similitudo haec censetur, cum circa animae accidentia u– trumque consistat. Imaginem autem in ipsa animae substantia et naturalibus po– tentiis statuunt, memoria ligentia et ipsam Dei scilicet, intel- voluntate: et in his imaginem ad quam Galatinus p. 48 - In his autem licet anima quodammodo Deo persimi– lis censeatur, haec tamen simi– litudo quia accidentalis est cum nonnisi circa ipsius animae ac– cidentia consistat, non potest esse ipsa Dei imago, ad quam anima ipsa creata est. Rane enim imaginem m iis naturalibus proprieta– tibus, atque potentiis animae consistere oportet, quibus a– nima ipsa, ipsius Dei per co– gnitionem et amorem capax ef– fìcitur. Hae autem potentiae _ non sunt, nisi memoria, intel– ligentia et voluntas. In his igitur ipsam Dei imaginem 16 PETRUS GALATINUS, De arcanis catholicae veritatis, Basileae 1561 p. 48. 16 Cf. ARDUINUS KLEINHAUS, O.F.M., De vita et operibus Petri Gatatini, O.F.M. scientiarum biblicarum cultoris (c. 1460-1540) in Antonianum 1 (1926) 145-179; 326-356. 16 a Ignorando precisamente questo passo del Galatinus, il P. HADRIANUS BoRAK fa dipendere invece il corrispondente passo dell'Explanatio dalla dot– trina bonaventuriana, definendolo fondamentale per la concezione antropo– logica di S. Lorenzo (cf. Introductio in Philosophiam S. Laurentii Brundusini; Antonianum 35 (1960) 255-258).

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