BCCCAP00000000000000000000638

AYUDADME.-COOPERACJJÓN MISIONERA 39 ---·------------------~--- ·· es;t in cornore nostro anima, id est Spiritus Sanctus iri f'.ornore Christi, quod est Ecclesia" (3). El alma humana es el principio informante del cuer– po. El Espíritu Santo es substancia absoluta indepen– diente. El alma humana es principio de ·unidad y de . actividad. El Espíritu Santo es como el principio del cual procede la vida cristiana. Creemos "in Spiritum Sanctum, Dominum et vivificántem" (4). Pío XII, en la Encíclica Mystici Corpotis, escribe: "Huic_autem Christi Spiritui tamquam non aspectabili principio id quoque attribuendum est, ut omnes Corpo-' ris partes t~1m ínter se, quam, c11m excelso Capite suo - coniungantur, totus in Capite cum sit, totU:s in corpore, totus in singulis · membris... Ille est qui caelesti vitae habitu in omnibus corporis partibus cuiusvis est haben– dus actjonis vitalis ac reapse salutaris partibus princi– pium. .IIIe est, _ qui licet per se ipse in omnibus membris habeatur, in iisdemque divinitns agat, in inferioribus fornen etiam per superiorem ministedum operatur" (5). Podemos decir que Cristo obra en la Iglesia efficiéntel: a) principaliler, según la Divinidad; b) imtrumentaliter, según la Humanidad. El Espíritu Sant9 obra en la mis– ma quasf:.f ormaliter, teniendo en ctienta la distinción , personal entre tI y los m_iembros de la Iglesia (6). 1 EI alma humana es el~mento formal · que informa substancialmente al cuerpo humano. El Espíritu Santo es el Amor Infinito, Persona Divina, que causa,. en lá: (3) Encícl.. Divinum illud,' .4AS., vól XXIX, 1897, plig,, 670. _ _ (4) D. 86. Cfr. J. SALAVERRI, S. J., De Ecélésia Christi, l. 3, ~- 2, a. 1, n. 990, pág. 803, Madrid, 1950. · (5) - AAS., 1943, vol. XXXV, ~19-20. . . . .- ... _ _- (6) Cfr. PARENTE, P., De ,Ecclesia, scct. II; cap. II, pá~s. 159-t60 1 Roma, 1950.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz