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CAP. II.-FUNDAi'YlENTOS TRADICIONALES 91 No pretendemos analizar sus obras ni examinar su doctrina teo– lógica, sino solamente, como en los demás Padres, recoger algunas ideas misioneras. Es su obra Pro Agustino responsiones ad capi– tula objectionum GaUorum calumniantium, a la objeción: Quod non omnes homines Deus salvos fieri, sed certum numerum prae– distinatorum (cap. VIII) (95), demuestra con abundancia de tes– timonios bíblicos que Dios quiere salvar a todos los hombres y que Jesucristo murió crucificado por todos (cap. IX) (96). En la exposición de los salmos 100-150, con frecuencia hace referencias a la universalidad del reino de Cristo. Así, por ejemplo, en el sal– mo 109: Di.xit Dominus Domino meo ... , en el versículo 2: Virgam virtutis tuae emittet Domínus ex Sion, escribe: «Quae est Sion, ipsa Jerusalem; ex qua praenuntiatur emittenda virga virtutis Christi, id est, regnum potentiae ejus, quod regnum incipit a Chris– tianis, et non habet finem ... Hoc ergo regnum, quod mediator Dei et hominum horno Christus acquirit, incipit a Jerusalem; quia inde in totum mundum virtus et potestas evangelicae praedica– tionis emissa est» (Luc., XXIV). Dominare in medio .inim.icorum tuorum. Tu, inquit, fili David, et Domine David, in medio paga– norum, in medio judaeorum, in medio haereticorum, et in medio fratrum falsorum dominare» (97). A San Próspero se le atri– buye, aunque no consta con certeza su autenticidad, un magní– fico cántico a la divina Providencia, y en la estrofa 450 canta su universalidad con estas palabras: «Neve quod in parte est, in toto quis neget esse, Dum solidam Domini divisa negotia curam Velant, et nulla accipitur quae rara videtur; Dicite quem populum, qua mundi in parte remotum, Quosve homines, cujus generis, vel conditionis, Neglexit salvare Deus. Vir, femina, servus, Líber, Judaeus, Graecus, Scytha, Barbarus, omnes In Christo sumus unum: non persona potentis, Nec domini, regisve prior; distantia nulla Luminis unius, speculi nisi discrepet usus» (98). 117. De vocatione omnium gentimn.-En la Patrología Latina de Migne (51, 648-722) se encuentran los dos libros De Vocatione omnium gentium. Aunque están colocados entre las obras de San Prósptoro de Aquitania, sin embargo, es muy dudosa su autenti– cidad, y hasta ahora no se conoce con certeza el verdadero (95) P. L., 51, 162-164. (96) Ibíd., 51, 164-166. (97) P. L., 51, 318-319. (98) P. L., 51, 627.

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