BCCCAP00000000000000000000583

INDEX AUCTORUM 553 et cooperationem, 51; tria sacramenta characterem imprimunt, 61; character est indelebilis, 70; non omnes christia~ ni' potestatem habent adminstrandi quodlibet sacramentum, 111; in confec– tione sacramentorum requiritur in mi– nistro intentio faciendi quod facit Ecclesia, 116; baptismus ab haereticis ·collatus est validus, 131; valor sacra– mentorum non pendet a bonitate mi– nistri, 141; actio qua conficitur sacra– mentum est actio vicaria Christi, 146; in susceptione sacramentorum mortu.o– rum requiritur attritio supernaturalis, 156; Christus immediate instituit om– nia sacrámenta, 165; Ecclesia non po– test mutare substantiam sacramento– rum, 167; baptismus est sacramentum, 189; baptismus Christi differt a hap~ tismo Joannis, 196; valide baptizantur pueri ante usum rationis, 244; et obli– gationibu& christianorum subjiciuntur, ' 249; baptismus non potest iterari, 253; materia baptismi est aqua, 200; in bap– tismo omnia peccata delentur, 217; in– funditur gratia, 222; ·baptismus est ne– cessarius, 264; actus caritatis perfectae cum voto baptismi justificat, 287; Coµ– firmatio est sacramentum, 298; .cha– racterem imprimit, 316, et gratiam specialem confert, 318; ejus minister ordinar\us est solus Episcopus, 321; simplex sacerdos potest esse minister extraordinarius Confirmationis, 326; Christus in Eucharistia est realiter praesens, 341; verba «Hoc est Corpus meum» sunt claris&ima et non debent tropologice intelligi, 347; totam doc– trinam cátholicam exponit de modo quo Christus fit praesens in Eucharis– t1a, 358; in Eucharistia cessat tata substantia panis et vini, 362, 365; transsub&tantiationem admittit, S77; manent eadem accidentia panis et vi– ni, 388; totu& et integer Christus est sub unaquaque specie, 414; sed ex vi verborum sola substantia panis et vini, caetera ex reali concomitantia, 420; est totus et integer · etiam separatione facta, 431, et etiam ante separationem, 437; intellectus noster assequi non po– test modum essendi. Christi in Eucha– ristia, 462; in Missa offertur Deo ve– rum ac proprie · dictum &acrificium, 489; oblatio Missae praedicta fuit a Malachia, 497; Christus in Ultima Coe– na Deo Patri sacrificium obtulit, 499; sacrificium Missae idem est ac sacrifi– cium Coenae, 506; sunt substantialiter idem, 507; Christus est principalis offe– rens . in Missa, 508; videtur admittere in Christo duo sacrificia, 525; .Missa est sacrificium propitiatorium, 531; Eucharistia est sacramentum, 542; om– nium excellentiseimum, 546; ejus ma– teria est panis ' et vinum, 549; est sa– cramentum permanens, 565; cultus Ei exhibendus est cultus latriae, 568; ejus eifectus explicandi sunt ad inodum ci– bi,,570; minister ordinarius Communio– nis est solus sacerdos, 578; poenitentia est animi dolor, 596; est necessaria, 606; · habet vim remittendi quodlibet peccatum, 619; Ecclesia potestatem habet remittendi et retinendi peccata, 625; et judiciali&, 634, et distincta a potestate baptizandi, 634; Ecclesia iam ab initio agnovit talem potestatem, 642; Poenitentia est sacramentum, 651; distinctum a baptismo, 656; est neces– sarium, 660; se extendit ad omnia om– nino peccata, 666; ejus materia remota sunt omnia peccata, etiam venialia, 673; , actus poenitentis sunt materia proxima. ipsius, 678, 679; quaenam sit forma sacramenti Poenitentiae, 686; contritio perfecta cum voto baptismi justificat semper, 697; attritio formi– dolosa est bona et utilis, 713;· et suf– ficit in sacramento, 723, 726; confessio sacramentalis est jure divino necessa– ria, 732; sufficit tamen confessio for– maliter integra, 736; Ecclesia semper exercuit potestatem retinendi et remit– tendi pecdata, 745; · remissa culpa, non semper remittitur tata poena, 750; ho– rno justus potest satisfacere pro poena, 751; sacerdotes debent imponere satis– factionerri congruam, 753;· in justifica– tione virtutes infusae recuperantur, 758, et merita reviviscunt, 760; solus sacerdos est minister hujus sacramen– tl, 765; praeter potestatem ordinis re– qúiritur potestas jurisdictionis .in sa– cerdote absolvente, 771; Extrema Une– tia est sacramentum, 776; ejus effec– tus est gratia et sanitas corporis, 787, 792; . ejus miriister est sacerdos, 795; ejus subjectum solus baptizatu& gravi– ter decumbens, 800, et iterari potest, 802; Ordo est sacramentum, 805, 807;· sacerdotibus competit potestas conse– crandi, 812; adest in Eccle&ia hierar– chia jure divino instituta, 816; episcopi sunt presbyteris superiores, 816; per sa– cram ordinationem datur Spiritus Sanctus, 821; Ordo characterem im– primit, 840; et gratiam confert, 843; minister ordinarius validae ordinatlo– nie est solus episcopus, 846; matrimo– nium est sacramentum, 872; gratiam confert, 894; polygamia vetita est in

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz