BCCCAP00000000000000000000583

552 INDEX AUCTORUM creationem elevari, 89; sacramenta ta– men possunt efficienter dispositive ad productionem gratiae concurrere, 89; - propugnat causalitatem instrumenta– talem dispositivam sacramentorum, 100; non parum disputatur de ejus sen– tentia circa necessitatem intentioni5 in confectione sacramentorum, 118; actio, qua conficitur sacramentum, est actio vicaria Christi, 163; Christus imme– diate instituit omnia sacramenta, 170; matrimonium fuit institutum in statu innocentiae non tamen qua sacramen– tum, sed prout est in officium naturae, 177; baptismus institutus est a Christo in Jordane, 194; conveniens erat quod, urgente necessitate, quaelibet persona posset baptizare, 235; forma baptismi indicare debet actionem abluendi, 211, et quidem cum expressa invocatione SSmae. Trinitatis, 211; baptismus col– latus in nomine Jesu esset validus ob specialem dispensationem, 212; theolo– gi antiqui dixerunt quod in baptismo non infundebantur pueris virtutes, 221; baptismus nori toliit poenalitates hujus vitae, 225; est necessarius, 267; quomo– do Christus instituerit sacramentum Confirmationis, 305; vita nostra spiri– tualis indiget alimento etiam spiritua– li, quod in Eucharistiae sacramento nobis datur, 334; methodus adhibenda in investigatione doctrinae catholicae, 336; probat cessationem substantiae panis et vini, 363, et quidem totaliter, 366; convernioni eucharisticae diffici– lius assentitur quam creationi, 370; quid sit accidens, 385; necesse est quod accidentia eucharistica maneant post consecrationem, 391; conversionem eu– charisticam proponit, 397; specierum corruptio est unica caus-a desitionis Corporis Christi, 409; substantia pa– nis et vini non annihilatur, 410; totus et integer Christus est in Eucharistia, 422; substantia panis corrumpi ex de– fectu quantitatis limitatae, 429; subs– tantia, remota quantitate, est indivi– sibilis, 449; Christus non est in Eucha– ristia nec localiter nec definitive, 462; accidentia panis et vini divina virtute sustentantur, 468; agere et pati pos– sunt, 471; quomodo id fieri possit diffi– ciliue explicatur, 473; non tamen subs– tantia Corporis et Sanguinis Christi corrumpitur, 474; sed quantitas adve– niens convertitur in materiam, 474; cultus latriae soli Deo defertur, 476, et quidem internus et externus, 477; sacrificium est in genere sigui, 480; essentia sacrificii Missae reponenda est in sola consecratione, 514; Missa valo– rem habet finitum in actu secundo, 539; Eucharistia est sacramentum om– nium excellentissimum, 546; qui sola verba proferret in consecratione, vali– de consecraret, sed etiam peccaret graviter, 560; effectue Eucharistiae ex– plicandi sunt ad modum cibi, 570; per Eucharistiam Deus incrementatur, 575; anima vero delectatur, 576; Eucharis– tia est necessaria, 588; poenitentia est necessaria, 609; Sacramentum Poeni– tentiae est actue sensibilis · significans remissionem peccatorum, 652; adest in eo res et sacracentum, 655; quo sensu dicatur in Scriptura peccatum ESse irremissibile, 669; poenitentia exterior non est signum causativum gratiae, 681; forma aboolutionis debet esse in– dicativa, 688; quid sit satisfactio, 752; episcopatus non est sacramentum, 818; subdiaconatus est sacramentum, 832; simplex sacerdos non potest &ubdiaco– natum conferre, 851; ipse contractus est sacramentum in matrimonio, 881; jura naturae primaria possunt aliquan– do dispensari, 902; matrimonium est intrinsece indiseolubile, 924; Deus po– test matrimonium solvere, 940, etiam prout est sacramentum, 941. Thomistae, character est indelebilis ex natura sua, 74; subjectatur in intellec– tu, 75; putant verba «Hoc est Corpus meum» posse et debere intelligi de conversione, 378; actue poenitentis sunt partes essentiales sacramenti Poeniten– tiae, 681. Ticinense (Conc.), loquitur de sacramen– to Extremae Unctionis, 778. Titus Livius, poenitentia est animi dolor, 594. Toletanum (Conc.), baptismus confert gra– tiam, 36. Toletus, finie St. Pauli in Epístola ad He– braeos, 492. Tongiorgi, accidentia eucharistica sunt pu– rae apparentiae, 387. Tournely, citat aliquos auctores qui dice– rent martyrium non supplere baptis– mum aquae, 277; matrimonium consis- · tit in contractu et benedictione sacer– dotis, 880. Tridentinum (Conc.), septem sunt sácra,. menta Novae Legie, 7; non omnia sa– cramenta sunt inter se paria, 15; om– nia constant materia et forma, 23; non ponentibus obicem gratiam conferunt, 34; · etiam matrimonium confert gra– tiam, 36; et quidem ex opere operato, 44; gratia sacramentalis recipitur se– cundum uniuscujusque dispositionem

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz