BCCCAP00000000000000000000583
550 INDElX AUCTORUM tatem statuendi impedimenta dirin1en– tia in matrimonio, 966. Q Quesnell, attritio formidolosa est mala, 712. R Rationalistae, baptismus non est sacra– mentum, 188; Christus in Eucharistia non est realiter praesens, 340; Missa· non est verum sacrificium, 488; Poeni– tentia non est sacramentum, 650; po– lyandria non opponitur naturae, 904; matrimonium potest dissolvi, 923; Eccle– sia non habet potestatem statuendi im– pedimenta in matrimonio, 966. Raymandus, accidentia eucharistica ma• nent post consecrationem, 391. Regalistae, matrimonium consistit in solo contractu, 80; Ecclesia non habet po– testatem impedimenta statuendi in ma– trimonio, 966. Remer, in quaestione philosophica de effectu primario quantitatü; Theologi Catholici attendere debuerunt aid dog– ma Eucharistiae, 445. Rituale Romanum, Extrema Unctio potest iterari, 802. Robertus Pullus, in confectione sacramen– torum nulla · requiritur intentio, 118. Rolandus, enumerat septem sacramenta, 8; in confectione sacramentorum nulla requiritur intentio, 118. Romanum Concilium, profitetur praesen– tiam realem Christi in Eucharistia, 355; substantia panis convertitur in Corpus Christi, 377. · Rosminius, substantia panis et vini fit ter– minus principii sentientis Christi, 376; totus et integer Christus non est sub alterutra specie, 413; Eucharistia est absolute necessaria, 585. Rupertus Tultiensis, manet substantia pa– nis et vini, 361; proponit impanatio– nem, 373. s Sabelliani, vitiabant formam baptismi, 207. .Sacra Congregatio de Prop. Fid., in bap– tismo necesse est indicare personam baptizandam, 211; concessit Vicariis et Praefectis Apostolicis facultatem con– firmandi, 327. Sacra Congregatio de Sacramentis, conc_es- sit simplici sacerdoti facultatem con– firmationem administrandi, 327; Con– firmatio non est negligenda, 333. Sacra Congregatio St. Officii, interpreta– tur privilegium paulinum, 947. Sacramentarium Serapionis, in Eucharis– tia Christus est realiter praes-ens, 354; Extrema Unctio est sacramentum, 778. Salmanticenses, reprobant theoriam Suare– zii circa productionem Corporis Chris– ti, 400; in matrimonio contractus et sacramentum possent separari, 880; matrimonium infidelium non fit sa– cramentum post baptismum, etiamsi renovetur consensus, 885; materia et forma sacramenti Matrimonii sunt ipsa verba quibus exprimitur consensus, 891. Salmeron, proposuit sententiam de suffi– cientia intentionis externae, 123. Sanchez, polygamia non fuit prohibita in Vetere Testamento, 909; in casu par– ticulari Deus posset polyandriam per– mittere, 905. Schell, in casu necessitatis pueri salvan– tur sine baptismo re suscepto, 262. Schiffini, contritio ex motivo amoris con– cupiscentiae justificat, 704. Schismatici, sola immersio est materia valida baptismi, 203; epiclesis est t'On– .ditio neces9aria ad transsubstantiatio– nem, 554; matrimonium in casu adulte– rii potest dissolvi, 932. Scotistae, character est indelebilis ex dispositione divina, 74; subjectatur in voluntate, 75; verba «Hoc est Co,pus meum» pos9unt intelligi aliter quam per conversionem, 378; actus poeniten– tis non sunt partes essentiales sacra– mentí Poenitentiae, 681; non sola con– tritio perfecta justificat, sed etiam ex motivo inferiori elicita, 703. Scotus, omnia sacramenta ccmstant rebus et verbis tamquam materia et forma, . 24; tria sacramenta characterem ,m– primunt, 62; character subjectatur in voluntate, 75; sacramenta sunt cau~::i~ morales gratiae, 94; Christus qua ho– rno non instituit sacramenta, 171; vt-r– ba «Hoc est Corpus meum» possent <:tll– ter intelligi quam per conversion-➔w 378; accidentia eucharistica manen~ post consecrationem, 391; conversio– nem explicat per adductionem, 396; v1- detur admittere praesentiam localem Christi in Eucharistia, 460; Christus virtualiter tantum offert sacrificium Missae, 508; verba «qui pridie quam pateretur... » sunt conditio sine qua non validae consecrationis, 554; episcopatus non est sacramentum, 818; subdiacona-
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz