BCCCAP00000000000000000000583
54P INDEX AUCTORUM tio, 775; minister Extremae Unctionis est senior, 794; Ordo non est sacra– mentum, 804; nec matrimonium, 871. Montanistae, vitiabant formam baptismi, 207; negant Ecclesiae potestatem re– mittendi omnia omnino peccata, 624, 665; secundae nuptiae sunt illicitae, · 917. Morinus, in casu necessitatis diaconus po– test absolvere, 764; subdiaconatus non est sacramentum, 833. N Naturalistae, matrimbnium consistit in solo contractu, 880. Nectarius, abrogavit presbyterum poeni– tentiarium, non vero confessionem au– ricularem, 740. Nicaenum I (Cono.), Christus est realiter praesens in Eucharistia, 355; sacra– mentum poenitentiae est necessarium, 662; Ecclesia numquam veniam de– negavit, 747. Nicolaus Cabasilas, effectus Eucharistiae est transformatio hominis in Christum, 574. Nicolaus I, valor sacramentorum non pen~ det a statu ministri, nec a fide, 128; baptismus in nomine Christi collatus esset validus, 213; polygamia vetita est in Novo Testamento, 914. Nicolaus IV, concessit presbyteris facuJta– tem confirmandi, 327. Nilo (Stus.), Eucharistia est necessada, 586. Nominales, negant distinctionem realem inter substantiam corpoream et qua-r,– titatem, 440. Novatiani, Ecclesia non habet potestate,n remittendi peccata, 624; neque se ex– tendit ad remiSsionem omnium ·omnino peccatorum,. 665; secundae nuptiae sunt illicitae, 917. o Oecola.mpadius, negat praesentiam realem Christi in Eucharistia, 340; metapho– ram invenit in verbo. «Hoc», 348. Orientales, repudiant secundas nuptias, 917. Orígenes, Christus est realiter praesens in Eucharistia, 355; Extrema Unctio est sacramentum, 778. p Pacianus ( Stus.), potestas remittendi pee– cata se extendit ad omnia omnino ¡:iec– cata, 668. Pallavicini, sola attritio non sufficit in sacramento Poenitentiae, 722. Palmieri, exponit statum quaestionis cir– ca materiam proximam sacramE'nti Poenitentiae, 676; non sola contritio justificat, 703. Paludanus, putat verba «Hoc est Corpus meum» posse intelligi aliter quam per conversionem, 378; simplex sacerdos non potest subdiaconatum conferre, 851. Pelagiani, baptismus non est necessarius, 259. Pelagius, Papa, baptismus conferri debet in nomine totius Trinitatis, 208. Perrone, evangelium non- satis esset hodie promulgatum, 274; subdiaconatus non es-t sacramentum, 833; polygamia non fuit prohibita in Vetere Testamento, 909.. Pesch, materia consecranda debet esse moraliter praesens, 554; episcopatus est sacramentum, 818; subdiaconatus non est sacramentum, 833; simplex sa– cerdos potest subdiaconatum conferre, 851. Petrus a Tarantasia, propugnat causalita– tem dispositivam sacramentorum, 100. Petrus Blesensis, in confectione sacramen– torum requiritur intentio, 118. Petrus Chrysologus (Stus.), contritio per– fecta semper justificat, 700. Petrus de Alliaco, sacramenta sunt cau– sae morales gratiae, 94. Petrus de Osma, confessio distincta non est jure divino necessaria, 731. Petrus de Soto, matrimonium in Vetere Testamento fuit sacramentuni, 877. Petrus Lombardus (Magister Sententia– rum), matrimonium gratiam non con-' fert, 38, 876, 893; baptismus, in nomi– ne Jesu collatus, esset validus, 212; potestas remittendi peccata est potes– tas ostendendi homineg esse ligatos vel solutos, 624; Extrema Unctio insti– tuta esset ab Apostolis, 780; defmit matrimonium passive consideratum, 858; siÍnplex sacerdos non potest dele– gationem accipere ad confirmationem administrandam, 325. Petrus Pictaviensis, distingu!t inter opus operans et opus operatum, 40; in con- 1 fectione sacramentorum requiritur in– tentio, 118. Pistorienses, negant conversionem eucha-
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz