BCCCAP00000000000000000000583

INDEX AUCTORUM 547 Lea, Ecclesia usque ad saeculum XIII non agnovit potestatem remittend1 et retinendi peccata, 641. Leo Magnus (Stus.). effectus Eucharis– tiae est transformatio hominis in Chris– tum, 574; abolevit confessionem publi– cam, eed privatam non. introduxit, 740. Lepin, ejus sentent~a de essentia sacrifi– cii Miss•ae, 526. . Lessius, consecratio est sacrificium qua– tenus verba tendunt ad realem separa– tionem Corpori& et Sanguinis, 522. Leo X, damnat sententiam Lutheri se– cundum quam non requireretur intentio in confectione sacramentorum, 115 ; re– probat sententiam Lutheri circa p9eni– tentiam, 596; peccata venialia sunt materia remota sacramenti Poeniten– tiae, 673. Leo XIII, in confectione sacramentorum requiritur intentio, 116, eaque debet esse interna, 124; accidentia panis, et vini manent sine subjecto, 467; Missa em renovatio sacrificii Christi, 505; effectus Eucharistiae est transforma– tio hominis in Christum, 575; Corpus C):lristi in Eucharistia est :semen im– inortalitatis, 577; in Matrimonio con– tractus non potest separari a eacra– mento, 882; · polygamia vetita est in Novo Testamento, 912; mala quae se– quuntur ex divortio, 928; Ecclesia sem– per docuit intrisecam indissolubilitatem matrimonii, !l33; matrimonium con– summatum dissolvi nequit, 957; Rola Eccles-ia potestatem habet impedimenta dirimentia statuendi, 971. Loisy, Ecclesia non agnovit ab initio po– testatem remittendi et retinendi pec– cata, 641. Lugdunense (Conc,), Confirmatio est sa– cramentum, 298; substantia panis trans– substantiatur in Corpus Christi, 377; polygamia vetita es•t in Novo Testa– mento, !l12; secundae nuptiae sunt li– citae, 918. Lutherani, negant concomitantiam, 413; totalem cessationem substantiae panis et vini, 361. Lutherus, sacramenta non sunt septem. 6,; in tribus sacramentis non imprimi– tur character, 58; etiam angeli et doe– mones poesunt esse ministri sacramen– torum, 107; materia baptismi non est sola aqua, 199; baptismus collatus in nomine Domini est validus, 207; in baptismo peccata non delentur, · 216; nec virtutes infunduntur, 221; Confir– matio non est sacramentum, 297; sim– plex sacerdos potest sine delegatio– ne Confirmationem administrare,. 325; praesentiam realem Christi in Eucha- . ristia non potuit negare, 340; Missa non est verum sacrificium, 488; Patres dixerunt Missam esse verum sacl'ifi– cium, 501; poenitentia ·eet simplex mu– tatio mentís, 595; non est sacramen– tum, 650; minister Extremae Unctionis est laicus, 794; Ordo non est sacramen– tum, 804; polygamia non est vetita in Novo Testamento, 911. M Macarius Magnes, Euchal'istia est pignus felicitatis, 577. Manichaei, materia baptismi non est aqua, 199; usus inatrimonii est illicitus, 867. Mareionitae, baptismus est iterabilis, 252; US'US matrimonii est inhonestus, 867. Marcus Antonius · de Dominis, matrimo– nium consistit in solo contractu, cui accessorie advenit sacramentalitas, 880; Ecclesia non habet potestatem sta– tuendi impedimenta dirimentia in ma– trimonio, 966. Marsilius Patavinus, minieter validae or- · dinationis est. sacerdos, 845. Martinus V, matrimonium ratum di5sol- vit, 955_ · Melanchton, negat numerum septenadum sacramentorum, 6.· Melchior Cano, actus caritatis perfectae cum voto implicito baptis-mi aquae non supplet baptismum, 286; essentia sa– cificii Missae est in oblatione hostiae, 512; requiritur semper poenitentia for– malis, 610; non tamen praecipitur, 613; matrimoniurri consistit in contractu et benedictione sacerdotis, 880; matl'imo– nium per procuratorem non es<t sacra– mentum, 887; forma matrimonii 1mnt verba i::acerdotis, 889; sacerdos est mi– nister sacramenti matrimonii, 959. Milevitanum (Cone.), valide baptizatur ante u¡mm rationis, 244; baptisrrius est necesmrius, 264. Modernistae, sacramenta non sunt sep– tem, 6; nihil aliud faciunt nisi in mentem revocal'e praesentiam Creatoris semper beneficam, 33; Christus non ins– tituit immediate sacramenta, 164; bap– tismus non est sacramentum, 188; nec necessarius, 259; Confirmatio non est sacramentum, 297; Christus non est realiter prae&ens in Eucharistia, 3<;10; Missa non est verum sacrificium, 488; Eucharistia non est sacramentum, 541; Ecclesia. non habet potestatem remit– tendi peccata, 624; Poenitentia non est sacramentum, 650; nec Extrema Une-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz