BCCCAP00000000000000000000583
546 INDEX AUCTORUM I lgnatius (Stus.), Docetae negant Eucha– ristiam esse carnem Salvatoris, 339; Christus est realiter praesens in Eu– charistia, 355; Missa est verum sacri– ficium, 501; agnoscit in Ecclesia po– testatem remittendi peccata, 646; ad omnia omnino peccata sese extendit, 668; Ecclesia numquam veniam dene– gavit, 747; presbyteratus est s-acramen– tum, 814; matrimonium est aliquid sa– crum, a Christo sanctificatum, 875. Illiberitanum . (Conc.), Confirmatio est sa– cramentum, 302. lmpanatores, subs-tantia panis et vini ma– net, 373. Innocentíus I, minister ordinarius Confir– mationis est solus episcopus, 323; sa– cramentum Poenitentiae e&t necessa– rium, 662; Ecclesia numquam· veniam denegavit, 737 ; Extrema Unctio est sa– cramentum, 778. Innocentius II, materia baptismi est aqua, 202. / Innocentius III, numerat sept.em sacra– menta, 8; distinguit ínter opus opeians et opus, operatum, 40; in tribus sacra– mentis imprimitur character, 61; in confectione sacramentorum requintur intentio, 116; martyrium supplet bap– tismum, 280; minister ordinarius Con– firmationis est solus episcopus, S22; polygamia pote&t a Deo dispensari, 907; vetita fuit in Veteri Testamento, 914; quandonam detur locus privilegio Pau– lina, 945; matrimonium ratum et non consummatum potest dissolvi per so– lemnem professionem religiosam, 952. Innocentius IV; materia sacramenti Ordi– nis, est manus impositio, 837. Intinctores, totus et integer Christus non esset sub alterutra specie, 413. Icenaeus (Stus.), Christus in Eucharistia est realiter praesens, 355; adest in Eccle– sia potestas remittendi peccata, 646; Eucharistia est pignus felicitatis, 577; suo jam tempore aderat confessio pri– vata, 740. Isidorus (Stus), enumerat plura sacra– menta, 11; totus et integer Christus est rub alterutra specie, 418. J Jansenistas, .attritio formidolosa est ma– la, 712; Ecclesia non habet potestatem impedimenta dirimentia statuendi in matrimonio, 966. Joannes Chysostomus (Stus.), videtur ad– mittere existentiam characteris-, 67; valor sacramentorum non pendet a bo– nitate ministri, 141; martyrium rnp– plet baptismum, 281; minister ordina– rius Confirmationis est solus episcopus, 323; explicat falsam intellectionem Ju– daeorum de manducatione carnali Christi, 346; Mis-sa est verum sacrifi– cium, 501; effectus Eucharistiae est transformatio hominis in Christum, 574; potestas remittendi peccata est judicia– lis, 638; contritio perfecta semper jus– tific¡i,t, 700; attritio formidolosa est bo– na, 715; Extrema Unctio est sacramen– tum, 778; polygamia prohibita fuit in ·Vetere Testamento, 910. Joannes Damascenus, panis convertitur in Corpus et vinum in Sanguinem Chris– ti, 381. Joannes de Polliaco, fideles debent apud proprium parochum confiteri, 770. Joannes Parisiensis, proponit unionem mediatam hypostaticam ínter substan– tiam panis et Verbum, 376. Joannes XII, concessit presbyteris facul– tatem confirmandi, 327. Juenin, sufficit intentio externa in confec– tione sacramentorum, 123. Justinus (Stus.), in Eucharistia Christus e&t realiter praesens, 355; Missa est, verum sacrificium, 501. K Kemnitius, in tribus sacramentis non im– primitur character, 58; Traditio loqui– tur de Missa tamquam de vero et stric- te dicto sacrificio, 501. · Klee, in casu necessitatis pueri salvantur sine baptismo re suscepto, 261. Knabenbauer, participium «ekjinomenon»• refertur ad sanguinem, non vero ad ca– licem, 500. L Lateranense IV (Conc.), substantia panis transsubstantiatur in Corpus Chnsti, 377; manent eadem numero accidetitia, 388; materia sacramenti Eucharistiae est panis triticeus, 549; praecipit com– munionem annualem, 592; potestas. Ecclesiae se extendit ad remissionem omnium omnino peccatorum, 666. Launoy, minister Extremae Unctionis est: diaconus, 794; matrimonium consistit. in solo contractu, 880; Ecclesia non habet poteatatem statuendi impedimen– ta in matrimonio, 966.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz