BCCCAP00000000000000000000583

544 ·INDEX AUCTORUM Erigena Scotus, Joannes, negavit prae'?en– tiam realem Christi in Eucharistia, 339. Estius, forma indicativa Extremae Unctio– nis esset valida, 784; effectus prima– rius Extremae Unctionis est remissio peccati venialis, 789; forma sacramenti Matrimonii sunt verba sacerdotis, 889, Eugenius IV, concessit simplici presbytero facultatem Confirmationem admmis– trandi, 327. F Farvacques, sufficit intentio externa in confectione sacramentorum, 124. Ferrariensis, propugnat causalitatem ins– trumentalem dispositivam sacramento– rum, 100. Flagellantes, materia baptismi est cruor vel sanguis, 199. Florentinum (Conc.), sacramenta Novae Legis sunt septem, 8; constant rebus et verbis tamquam materia et forma, 23; baptismus confert gratiam, 36; tria sa- · cramenta characterem imprimunt, 61; character est aliquid indelebile, 70; in confectione sacramentorum requiritur intentio faciendi quod facit Ecclesia, 116; actio, qua conficitur sacramen– tum, est actio vicaria Christi, 146; bap– tismus est janua Ecclesiae, 185, 189; ejus materia es-t aqua, 200; baptizari debet in nomine Trinitatis, 208; in baptismo omnia peccata delentur, 217; minister baptismi solemnis est sacer– dos, 230; urgente necessitate, quaelibet persona potest baptizare, 234; baptis– mus- est necessarius, 264; Confirmatio est sacramentum, 309; declarat ejus formam, 313; imprimit characterem, :na, et gratiam specialem confert, 318; simplex sacerdos potest, cum delcga– tione, Confirmationem administrare, 326 ; profitetur praesentiam realem Christi in Eucharistia, 355; transsubs– tantiationem admittit, 377; materia sa– cramenti Eucharistiae est panis triti– ceus, 549; ejus forma sunt verba, 556; ejus effectus est adunatio hominis ad Christum, 570; actus poenitentis rnnt materia proxima sacramenti Poemten– tiae, 678, 679; quaenam sit forma sa– cramenti Poenitentiae, 686; ad absol– vendum requiritur potestas jurisdictio– nis, 771; materia s-acramenti Extremae Unctionis est oleum olivarum, 781; effectus- istius sacramenti est mentís sanatio et corporis, 787; ejus subjec– tum est baptizatus graviter decumbens, 800; Extrema Unctio potest iterari, 802; Ordo est sacramentum, 805; mi• nister validae ordinationis est solus epi&copus, 846; secundae nuptiae sunt licitae, 918; matrimonium, etiam in casu adulterii, est intrinsece indissolu– bile, 933. Franzelin (Card.), Nestoriani et Mono– physitae admiserunt septenarium nu– merum sacramentorum, 9; omnia sa– cramenta constant rebus et verbis tam– quam materia et forma, 23; congr1:.i;.m erat oeconomiae Veteris Testamenti non constare nisi solis rebus aut ac– tionibus, 25; quomodo sit intelli1;en– dum opus operatum in sacramentis, 40; hanc doctrinam Protestantes im– pugnant duplici modo, 42; sacramenta sunt causae efficientes, 92; sunt actio– nes Christi, 94; sententiam Protestan– tium exponit, secundum quam non re– quiritur intentio faciendi quod facit Ecclesia, 115; opinionem de intentione externa refutat, 124; non requfritur intentio ut sacramentum sit efficax, sed ut sacramentum sit, 126; valor sa– ·cramentorum non pendet nec a fide nec a bonitate ministri, 130; actio, qua conficitur sacramentum, est actio vi– caria Christi, 148; explicat quo modc Christus sit cibus, 343; verba «Hoc est Corpus meum», sunt claris::;ima, 347; et sine absurditate non possunt in alium eensum detorqueri, 349; expo– nit verba consecrationis de conversio– ne, 380; tota Traditio conversione¡n ad– misit, 381; patres docent permanentiam accidentium in Eucharistia, 390; ar– gumentum theologicum conficit contra Carthesianos, 391; Christus in Ultima Coena sacrificium obtulit, 499; Eucha– ristia est pignus felicitatis aeternae, 577; sanguis Christi dicitur effundi prout est in calice, 499; essentia Mis– sae reponenda est in consecratione, 512; in cónsecratione Christus ponitur in statu decliviori, 521. Fraticelli, valor sacramentorum pendet a. statu ministri, 130; et ab ejus bonitate, 140. G Gabriel Biel, tria sacramenta characte– rem imprimunt, 62; sacramenta sunt causae morales gratiae, 94; Chri.stus est in Eucharistia localiter, 460; essen– tia sacrificii Missae reponenda est in Offertorio, 512; quilibet panis frumen– taceus est materia sacramenti Eucha– ristiae, 552. Gabriel Nicolaus, intelligit s e r m o ne m

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz