BCCCAP00000000000000000000583

INDEX AUCTORUM 543 minister ordinarius Confirmationis est solus episcoptis, 323; · Christus est rea– liter praesens in Eucharietia, 355; Mis– sa est verum sacrificium, 501; · potestas Ecclesiae ee extendit ad remissionem omnium omnino peccatorum, 668; Eoclesia numquam veniam denegavit, 747; diaconi possent abeolvere, 768. Cyrmus Alexandrinus (Stus.), citat ali– quos textus Scripturae pro existentia . characteris, 68;, martyrium supplet bap– tismum, 281; explicat sermonem Chris– ti cap. VI Joan. de mala intellectione Judaeorum, 346; ceseat substantia pa– nis et vini, 364; effectus· Eucharistiae est transformatio hominis in Christum, 574; Eucharistia est necessaria, 583. Cyri.llus Hierosolymitanus (Stus.), bapt1s– mus est necessarius, 266; non manet substantia panis et vini, 381; Missa est sacrificium pripitiatorimn, 533. D D'Ales, negat ritum impositionis manuurn fuisse Confirmationem, 137; infantes possunt. hodie per antiqua remedia sal– vos fieri, 274; Christus tantum virtua– liter offert mcrificium Missae, 508. De Augusii.nis, interpretatur cap.. VI Joan. a vers. 35 sensu reali, 343; subdiacona– tus est sacramentum, 832. De la Tame, sacramenta causant eo mo– do quo significant, 83; refutat causali– tatem moralem sacramentorum, 95; propugnat conversionem eucharisticam stricte sumptam, 398; omnis productio importat novitatem essendi. 400; ex– ponit sententiam Scoti circa locum, 403; omnis conversio induoit ex se continuationem praes•entiae rei conver– sae, 410; actus adorationis reposi.tus est jam ab initio in quadam rei sensi– bilis oblatione, 478; de ratione sacri– ficii cruenti est immolatio victimae, 484; Coena et Crux sunt unum et 1dem sacrificium, 506; Christus virtuallter tantum offert sacrificium Missae, 508; non sufficit immolatio apparens ad v,e– rum sacrificium, 524; ejus sententia de essentia sacrificii Missae, 525; Missa valorem habet finitum in actu 'secun– do, 539; quomodo influat caro Christi in nostra anima, 572; effectue Eucha-• ristiae est transformatio hominis in Christum, 575; Eucharistia est necessa– ria, 587. De Lugo, character subjectatur in essentia animae, 75;' defendit causalitatem mo– ralem sacramentorum, 94; admittere debet praeeentiam localem Christi in Eucharistia, 460; eadem accidentia pa– nis et vini manent in Eucharistia, 388; essentia sacrificii Missae reponenda est in consecratione et ffil.mptione, 512; in consecratione Christus ponitur in statu decliviori, 521; merita revivis– cunt, 761. Didache, baptismus est sacramentum, 190; ejus materia est, aqua, 202; bap• tizari debet in nomine Trinitatis, 210; Christus realiter est praesens in Eu– charistia, 3p5; Missa est verum sacrifi– cium, 501; agnoscit in Ecclesia potes– tatem judicialem remittendi peccata, 646; suo jam tempore aderat confessio privata, 740. Diekamp, attritio sola non sufficit in sa– cramento Poenitentiae, sed requiritur quidam amor inchoatus, 722. Dionysius ( Stus.), Ecclesia numquam ve~ niam denegavit, 747. Docetae, negant indirecte praesentiam rea– lem Christi in Eucharistia, 339. Donatistae, valor sacramentorum pendet a statu ministri, 130; baptismus, ab ' haereticis collatus, iterari debet, 252. Drouin, proposuit sententiam de sufficien– tia intentionis externae, 123. Dublanchy, evangelium non fuisset satis promulgatum, 274. Durandus, dicit non omnia sacrarr.enta constare r,ebus ,et verbis, 22; juxta ca– nonistas, Matrimonium grat;am non confert, 38; character est sola relatio rationis, 69; residet in manibus vel i.n lingua sacerdotis, 75; verba (<Hoc est. Corpus meum» possunt aliter intemg, quam per conversionem, 378; in Eu– charistia cessat sola forma ffil.bstantiae panis et vini, 361; Christus in Eucha– ristia non habet suam quantitatem di– mensivam, 457; diaconatus non est sa– cramentum, 826; nec eubdiaconatus, 833; Matrimonium gratiam non con– ferret, 833, 876; polygamia vetita pon fuit in Vetere. Testamento, 909. E Eckius, essentia sacrificii Missae est in oblatione hostiae, 512. Ephraem (Stus.), effectus Eucharistiae est transformatio hominis in Chri&tum, 574. Epiphanius (Stus.), polygamia vetita est in Novo Testamento, 915. Erasmus, pueri, baptizati ante usum ra– tionis, obligationibus christianorum non subjiciuntur, 248.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz