BCCCAP00000000000000000000583
542 INDEX AUOTORUM Calvinus, non requiritur intentio in con– fectione sacramentorum, 115; Confir– matio non est sacramentum, 297; ¡,im– plex sacerdos potest sine delegatione Confirmationem administrare, 325; ne– gat praesentiam realem Christi in Eu– charistia, 340; Missa non est verum sa– crificium, 488; Ecclesia non habet po– testatem remittendi peccata, 624; Ordo non est sacramentum, 804. Caperan, infantes possunt etiam hodie salvari per antiqua remedia, 274. Capreolus, propugnat causalitatem instru– mentalem dispositivam sacramento– rum, 100; episcopatus non est sacra– mentum, 818; simplex presbyter non potest 13ubcLi.aconatum conferre, 851; matrimonium infidelium fit sacramen– tum post baptismum si renovetur con– sensus, 885; materia sacramenti Matri– monii est consensus internu&, 389. Carlodstadius, metaphoram invenit in .ver– bo «Hoc», 348. Carthaginense (Conc.), baptismus con– fert gratiam, 36. Carthesiani, accidentia eucharistica sunt purae apparentiae, 387;· negant distinc– tionem realem inter substantiam cor– proream et quantitatem, 440; explicant praesentiam Christi sub speciebu& per compenetrationem, condensationem, re– ductionem ad punctum, 443; negare debent Christum in Eucharistia habere suam actualem dimensivam quantita– tem, 457; dicere debent Christum ibi esse per modum loci, 460. Catechismus Romanus, mini&ter baptismi solemnis est solus sacerdos, 230; in Eucharistia eadem manent accidentia panis et vini, 338; ad praesentiandum Corpus Christi in Eucharietia unica via est conversio, 405; accidentia panis manent sine subjecto cui inhaereant, 467; forma sacramenti Eucharistiae sunt verba, 556; materia sacramenti Extremae Unctionis est oleum oU.va– rum, 731. Catharinus, Ambrosius, negat necessitatem intentionis internae in confectione sa– cramentorum, 121. Cicero, poenitentia est animi dolor, 594. Clemens Alexandrius, admittit praesen– tiam realem Christi, 355; Missa est verum sacrificium, 501; Ecclesia num– quam veniam denegavit, 747. Clemens Romanus, agnoscit in Ecclesia potestatem judicialem remittendi pec– cata, 646; contritio perfecta semper justificat, 700; jam aderat suo tempore confessio privata, 740; Ecclesia num– quam veniam denegavit, 747; solus sa.. cerdos est minister sacramenti Poeni– tentiáe, 765. Clemens VIII, prohibet absenti per litte– ras absolutionem dare, 688. Codex Juris Canonici, omnia sacramenta constant materia et forma, 23; minis– ter baptismi solemnis est sacerdos, 230; minister vero extraordinarius est dia– conu&, 232; urgente necessitate quaeli– bet persona potest baptizare, 234; ordo est servandus in administratione bap– tismi, 236; quando adest prudens du– bium, baptismus iterari potest, 256; or dinarius minister Confirmationis e&t so. lus episcopus, 321; simplex sacerdos potest esse minister extraordiharius Confirmationis, &ed cum delegatione Romani Pontificis, 326; solus baptiza– tus potest Confirmationem accipere, 330; materia mcramenti Eucharisriae est panis et vinum, 549; praecipit com– munionem annualem, 592; potestas jurisdictionis est nece1:1saria ad absol– vendum, 771; minister Extremae Unc– tionis est solus sacerdos, 795; ejus sub– jectum est infirmus graviter aegro– tans, 800; mini&ter validae ordinatio– nis est solus episcopus, 847; minister vero licitae ordinationis est solus epis– copus proprius, 848; in matrimonio con– tractus nequit separari a sacramento, 882; essentiales proprietates matrimo– nii sunt unitas et indissolubilitas, 899; secundae nuptiae sunt licitae, 918; ma– trimonium consummatum nequit dis– solvi, 957. Companatores, manet post consecrationem materia panis et vini, 374. Constanti.ense ( Conc.), in confectione sa– cramentorum requiritur intentio, 116; in Eucharisti'a eadem manet accidentia, 388, 389; sine subjecto cui inhaereant, 467; totus et integer Christus est sub alterutra specie, 414. Constitutiones Apostolicae, Christus est realiter praesens in Eucharistia, 354. Contenson, proposuit sententiam de inten– tione externa, 123. Contritionistae, sola contritio perfecta intensa justificat, 708; attritio sola non potest excludere affectum ad peccatum, est mala, 712; non sufficit ad sacra– mentum Poenitentiae fructuose reci– , piendum, 722. Cornelius Jansenius, intelligit s•ermonem Christi cap. VI Joan. sensu metaphori– co, 343. Cyprianus (Stus:), valor sacramentorum pendet a fide et a statu ministri, 130; baptismus haereticorum iterari debet, 252; Confirmatio est eacramentum, 301;
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz