BCCCAP00000000000000000000583

INDEX AUCTORUM 541 nitus revelatum, 397; patroni harum· sententiarum non reformídant come– quentias sui principii, 400; exponit sententiam adductívam Scoti, 401, éamque refutat, 402; conversio non est annihilatío, 404; in sententía aHorum deberet admitti duplex transsubstan– tiatio, quod absit, 404; sententiam con– versionis exponít, 406; Corpus Christi intra terminas hostiae vere contine– tus, 424; Suareziani debent dicere quod omnes res spatii vacuitatem repleant, ac proinde sub mensura loci constituan– tur, 448; indivisibilitas su);Jstantiae non est concipienda per modum repletionis spatii, 450; nulla est contradictio si affirmetur ipsam subtantia e&se sinml 'dimensivo et indimensivo modo •in di– versis locis, 451; aliquid potest esse in loco localiter vel non localiter, 454; idem est Christus eucharisticus et Christus caelestis, 459; impossibile est quod aliquod corpus &it in seipso di– mensionatum simul et indimeñsiona– tum, 451; esse hominem perfectum est denominatio intrínseca, esse vero in loco est extrínseca, 463; accidentia pa– nis manent sine subjecto cui insint, 468; sacri:ficium definit, 479; est obla– tio cum destructione, 485; omne sacri– ficium est eucharisticum et impetrato– rium, 486; essentia sacrificii Missc¡_e reponenda est in sola consecratkné, 512; sumptio non est pars essemialis sacrificii Missae, 516; consecratio e:·t sacrificium · quatenus est incruenta Christi immolatio, 524; Missa offertu:".' pro omnibus, 537; Eucharistia est sa– cramentum unum, materialiter plura, 547; remittere et retinere sese oppo– nunt contrarie, 636; épiscopatus non est sacramentum, 818; subdiaconatus est sacramentum, 832. lBeUarminus (Stus.), character subjectatur in es•sentia animae, 75; propugnat cau– salitatem physicam sacramentorum, 97; sacrificium offertur a persona pu– blica, non vero a persona privata, 483; Melchisedec sacrificium obtuht, 492; essentia eacrificii Missae reponenda est in consecratío:ne et sumptione, 512; Missa est s:J,crificium impetratorinm, 534; offertur pro vivis et defunctis, 535; suum effectum producit ex ope:·~ ope– rato et ex opere operantis, 538; VflJo– rem habet in actu secundo finitum, 539; episcopatus est sacramentum, 818; subdiaconatus est sacramentum, 832; Romanus Pontifex non potest matri– monium ratum dissolvere, 954. Billuart, baptismus iterari potest quando ad1:)st dubium prudens, 256; accidentia manere semper fuit creditum, 388; so– la forma deprecativa in Extrema Unc– tione est valida, 784; matrimonium est contractus et .sacramentum, a conjugi– bus ·sepa,rabile, 880; matrimonium infi– delium non fit sacramentum post bap– tismum, etiamsi renovetur consensus, 885; matrimonium ratum et· non con– summatum non potest di&solvi a Ro– man Pontifice, 954. Bonaventura (Stus.), sacramentum est signum symbolicum, 19; exponit sen– tentias de causalitate sacramentorum, 94; in confectione sacramentorum re– quiritur intentio, 118; Confirmatio ins– tituta est per Eccle&iam, 166; quomodo Christus instituerit sacramentum Con– firmationis, 305; proponit conversionem eucharisticam stricte dictam, 397; esentia ss.crificii Missae reponenda est in &ola consecratione, 514; episcopa– tus non est sacramentum, 818; subdia– conatus est sacramentum, 832; in ma– trimonio ipse contractus est sacramen– tum, 881. Boudes, in casu neces&itatis pueri salvan– tur sine baptismo, 263. JBoye:r, poenitentia publica semel tantum concedebatur, 647. Bucerus, negavit praesentiam realem Chris– ti in Eucharistia, 340; Eucharistia non est sacramentum permanens, 562. o Caelestinus I, sacramentum Poenitentiae est necessarium, 662; Ecclesia numquam veniam denegavit, 747. Caesarius Arelatensis, admittit transsubs– tantiationem, 382; totus et integer Christus est sub alterutra specie, 418. Cajetanus, tria sacramenta characterem imprimunt, 62; propugnat causalitatem physicam sacramentorum, 97, eamqi;,e defendit, 98; in casu necessitatis pueri salvantur sine baptismo, cum voto pa– rentum, 260; sermonem Christi cap. VI Joann. intelligit sensu metaphorico, 343; verba consecrationis non necessa– rio intelligi debent de praesentia rea– li Christi, 348; quilibet panis frumen– taceus est' materia sacramenti Eucha– rietiae, 552; diaconatus non est sacra– mentum, 826; nec diaconatus, nec sub– diaconatus, 833; nec matrimonium per procuratorem, 887. Calvinistae, Baptismus non est necessa– rius, 259; polygamia est contra natu– ram, 906.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz