BCCCAP00000000000000000000583

INDEX RERUM 531 ria, 733; non est pars essentialis sacra– menti Poenitentiae, 680; jam a primis temporibus fuit in usu, 738; potest esse integra, quae semper requiritur, 734; non tamen materialiter integra, · 736;. publica et privata, 647; Nectarius eam non abolevit, 737; confessio facta a laicis, 764; peccatorum venialium, 672. Confirmatio, est verum s·acramentum, 294; quando:t 'l.am institutum, 306; eju& ma– teria remota et proxima, 307; ejus forma, 311; ejus effectus, 316; ejus mi– nister, ordinarius, 320; et extraordina– rius, 326; ejus subjectum, 329; quid faciat facultas confirmandi presbytero collata, 328; non est necessaria, 333; characterem imprimit, 316; a baptismo distinctum, 317. Conjunctio, materiae et formae in, sacra– mentis sufficit moralis, 21; primus Eucharistiae effectus, 572. Consecratio, sola constituit essentiam sa– crificii Missae, 504; quomodo sit actio sacrificalis, 519; consecratio duarum specierum requiritur ad rationem sacri– fici( 513; diversae exp!icationes Theo– logorum, 520. Consensus mut1ms, est essentia Matrimo– nii, 889; fieri potest verbis ve! signis aequivalentibus, 889. Contractus matrimoniaiis, inter christia– no& est sacramentum, 879; nec potest separari a sacramento, 881; est mate– ria et forma sacramenti, 889; est indis– solubilis, 922. Cont.ritio, quid sit, 689; est materia pro– xima sacramenti Poenitentiae, 677; 110n . tamen pars essentialis, 680; est neces 0 saria ad remissionem peccatorum, 691; ét ·quidem necessitate medii et praecep– ti, 691; debet esse formalis, 691; sed per accidens sufficit virtuali&, 691. Contritio imperfecta, vide Attritio. Contritio perfecta, sola remittit peccata, , 695; non requiritur intensa, 708; nec duratio .actus, 708. Convenientia sacramentorum, 13. Conversio in Eucharistia, quid sit, 369; quaedam notatu dignissima in conver– sione euéharistica, 371; Ghristu& fit praesen& per conversionem, 377; quomo– do explicari debeat conversio, 393; non est duplex actio sed una tantum, 394; non est productio ad mentem Suarezii, 399; nec Adductio ad mentem Scoti, 401; est unica vía ad praesentiandum Christum sub speciebus, 408. Copula carnalis, non est de essentia ma– trimonii, 859. Corpus· Christi, est realiter praesens in Eucharistia, 337; per modum substa~– tiae, 439; non localiter nec definitive 461; non distat a seipso in caelo, 464'. Corpus conjugum, non est materia sa– cramenti Matrimonii, 889. Corruptio speciierµm, destruit praesentiam realem Christi, 409; quomodo ex eis aliquid substantiale generari queat, 473. Cultus Christi, in Eú.charistia'. 568. D Definitive in loco, quid sit, 455. Defuncti, capaces applicationis Missarum 537. ' Delegatio, in diacono ad communionem dispensandam, 581; in presbytero ad confirmationem administrandam,' 328. Destructio, num sit de ratione sacrificil, 479. Determinatio materiae, &acramentorum, 163; a Christo immediate vel mediate 162; in genere vel in specie, 173; plu~ res Theologorum sententiae, 174. Detestatio, quid sit, 594. Diaconatus, est sacramentum, 825; ejus materia et forma, 837; ejus institutio, 831. Diaconissae, 855. ,Diaconus, es<t minister extraordinarius baptismi, 232; communionis, 581; num possit esse minister confessionis, 764. EHscipHna Arcani, 356. Dispositiones, sunt neoeS'Sariae ad remo– vendum obicem, 32. Dissolutio matrimonii, per privilegium .Paulinum, 944; per professionem reli– giosam, 951; per libellum repudii, 942; matrimonii rati et non consummati, 954. Divortium, ·num aliquando fuerit permis– sum, 942; num adulterium sit causa divortii, 933. Dolor de peccatis, quid sit, 594; non est pars essentia!is $acramenti Poeniten– tiae; 680.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz