BCCCAP00000000000000000000583
X INDEX GENERALIS Paglnae. OAPUT ll!.-DE MODO QUO CHRISTUS EST PRAESENS.................................. ... .. .. .. .. 221: Articulus 1.-Utrum sit totus et integer Christus tam sub alterutra quam sub utraque specie .................................. ............... ................................ 221 Thesis 6.ª: Totus et integer Ohristus taro sub alterutra spe– cie quaro sub utraque continetur ; sed ex vi verborum sub specie panis est sola substantia Corporis Ohristi ; ex rea– li autero concomitantia caetera quae cum illis sunt realiter conjuncta .. ................. ...... .. ......................... ... .............. ..... .... 221 Articulus 11.-Utrum sit totus et integer Christus sub qualibet specierum parte, non solum post, sed etiam ante separationem.. ............................ · 230 Thesis 7.ª: Totus et integer OhriStus est sub qualibet specierum parte, non soluro separatione facta, sed etiaro ante separa- tionem ..................................... :... ,........................................ 230. Articulus 111.-Utrum Christus sit in Eucharistia localiter aut definitive aut per modum substantiae. ....... .. ...... .. ...... ........ .. .......................... ........ 235, § I.-De reali distinctione substantiam corporearo inter et quanti- tatem ................................................................................ ,.... 236 § II.-De habitudine quantitatis ad substantiam corpoream..... ............. 238 Quomodo concipi debeat substantia a quantitate separata............ 240- Quomodo concipi d'ebeat ind'i.visibilitas illa quae propria est subs- tantiae corporeae ................ .... .. ..... .......................... .. ... ........ 241 Synopsis sententiarum Theologorum Recentioruro et Veterum...... 242 § III.-De diversis modis essendi in loco.............................................,.. 243- Thesis 8.ª: Christus, Deus et horno perfectus, curo sua scilicet quantitate tum aptitudinali tum actuali, cum sua figura suo– que organismo ad operationem actualiter disposito, praesens est in $Sma. Eucharistia, non tamen localiter, nec definitive, sed per modum substantiae........ .. ... .... .. ...... ... .... ...... ......... ... .. 245. Observationes nonnullae ad thesim............................................., 250 OAPUT IV.-DE MODO QUO PERMANENT ACCIDENTIA PANIS ET VINI........................... 252: Articulus 1.-Utrum accidentia maneant sine subjecto cui inhaereant. ........ 252'. Thesis 9.ª: Accidentia panis et vini divina virtute sustentantur, post consecrationem, sine ullo subjecto cui inhaereant; si tamen comparentur inter se, dicendum est quod sola quanti– tas d'i.mensiva sine suo -subjecto sustentetur, quand'oquidem caetera oronia accidentia in ipsa quantitate taroquam in vice- substantia subjectentur ................. ............ ..... ... .................... 252 Arttculus 11.-Utrum accidentia ágere et pati possint................................. 255, Thesis 10.ª: Accidentia eucharistica, consequenter ad miraculo- sam ipsoruro conservationero, eadero agere possunt et pati, quae ante tran.ssubstantiationem .agebant et patiebantur...... 25á Maxima difficultas ........... .......................................................... 255- Nostra sententia .......................................... :............................ 256 Pars secunda: De SSma. Eucharistia ut sacrificio........................................... 256 CAPUT I.-DE EXISTENTIA SACRIFICII MrssAE..................................................;..... 26a Thesis. U.~: In Missa .offertur Deo verum ac proprie dictum sacrif1c1um .....................................................................·...... 263: CAPUT II.-DE ESSENTIA SACRIFICII MrssAE............................. .. ......... ......... ... ..... 27!! De habitudine Missae ad Crucem.......................... ..... ... ......... ... .. 277 De habitudine sacrificii Missae ad sacrificium Coenae.... ... ...... .. 278' De principali offerente Missae................................................... 279>
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz