BCCCAP00000000000000000000580

(60) P. MELCHIOR A POBLADURA ,174 lando dogmata Ecclesiae et Patrum; 3 º maxime non consideravit se– cundum August. de pee. ( ?) mer., etiam ab eo allegatum continere eam explicationem; dum comparat scilicet in eodem genere carnem peccati per similitudinem concessam Christo, et per veritatem con– cessam Matri de progenitore eiusdem, secundum eius verba, quae ad Pauli eum locum respiciunt. 2º Asseruit «Ecclesiam totam tenere partem affirmativam Imma– culatae Conceptionis)), et saltem addit in parte ( ?) proxima, non ad– vertens: 1 º non bene hoc convenire cum extravag. Grave de reliquiis Sixti 4 et Conc. Trid. ses. 5, qui licet condant ( ?) *** et non sit licite damnanda ubilibet ( ?) pars erroris in fide, sed licet quilibet putare suam partem contineri in principio fidei, sacra Scriptura; et 2 º non consideravit explicationem litterae sacrae Scripturae et Patrum dicta, sonat ( ?) et plures se non _iuste accipere, ut ergo ad suam Apologiam singillatim notavi. 3 º Inter probationes Suae Paternitatis, dicit carnem peccati esse et dici embrionem ante animam rationalem, sive corpulentam substan– tiam, etc., non advertens nullo modo esse moralitatem sine anima ra– tionali. 4 º Putat Ecclesiae consensum, sine addito, facere propositionem de fide, et exemplificat in Assumptione Virginis, non considerans com– munem sententiam theologorum, ex Deut. 17, secundutn legcm, etc.; et Pauli Gal. 1: pmcterquarn cvangelizavirnus, etc., iusta Trid. ses. 4, non esse id sine traditione vel Scriptura, neque in pp", qui est super Ec– clesiam, neque in Ecclesia, et quia in Assumptione est traditio Aposto– lorum, ut in Romano officio. 5º Totum se longissime tradit in expugnando D. Thoma, et respon– sionem meam pro illius dictis a me datam vocat «fugam», cuius certe neque ego egeo, ab alio gigante, neque S. Thomas bene intellectus; nam advertat quod ille duo dicit: 1 º non fuisse creatam animam in gratia ,etc.; et 2 º omnem gratiam datam purae creaturae esse faten– dam illi prodigiosi officii. Et cum V.P. argueret quia quod Angeli et primi Parentes habuerunt, non esset negandum illi, etc., respondi ne– gando consequentiam, quia 1 º sit de natis, de gratiae tempore; 2um ge– nerale, de subiecto gratiae non est secundum applicandum primo, quod non est fuga sed veritas. 6º Adverto circa Scripturam (?) quod in fine memini in suis prae– teritis argumentis cavendum esse, nempe libertatis modum divinum velit dare nobis, sed noster tantum ( ?) ; et hoc solvuntur plures diffi– culteste. Quaeso omnia tribuat amori V.P. et valeat in Domino.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz