BCCCAP00000000000000000000548

INDEX AUCTORUM 651 test esse de ea certus, 644; ad justifi– cationern requiritur fides, non tamen sola, 648; explicat quomodo intelligi debeat justificari per fidem et gratis, 652; horno fit filius Dei adoptivus, 654; filiatio adoptiva efficitur formaliter per gratiam, 660; justus rneretur de con– digno vitam aeternam 686; peccator non potest sibi mereri primam gratiam, 695; nec reparationem ,post lapsurn 696; justus potest mereri augmenturn gratiae, 701; merita reviviscunt, 711; in justificatione infunduntur virtutes theologicae, fides, spes, caritas, 729; actus fidei non est fiducia, 770; fides est assensus sub imperio voluntatis, 777; fidei non potest subesse aliquid falsum, 781; actus fidei est líber, 793; et firrnus, 803; et necessarius, 831; et quidem necessitate medii ad salutem, 831; actus spei est honestus, 849; et firmus, 854; adultis est necessarius, 856; actus caritatis est amicitia, 862. u Ubiquistae, communicationem idiomatum exaggerant, 143. V Valentinus, Christus corpus habuit caeles– te, 40; negare debebat maternitatern Mariae, 304. Van Noort, in quo consistat error Mono– thelitarurn, 116; quomodo explicari de– beat coexistentia visionis beatificae curn passionibus Christi, 182. Vasquez, negavit communicationem idio– matum, 144; Christus rnortuus non est pro parvulis, 244; electio Mariae in Matrem Redemptoris fuit gratuita, 274; non adrnitit gratias immediatas pro voluntate, 523; exponit axioma: Fa– xionti quod est se..., 595; explicat inha- bitationem Spiritus Sancti, 672; objec– tum primarium spei est Deus et ejus visio beatifica, 837. Vaticanum (Conc.), ratio, fide illustrata, aliquam potest acquirere intelligentiam rnysteriorµm, 183; paraverat canonem de morte Christi, 226; horno potest ali– quid cognoscere, 383; revelatio est mo– raliter necessaria, 389; opera peccato– rum possunt esse bona, 394; ad omnes actus salutares requiritur gratia, 430; auctoritas Dei est motivum formale fi– dei, 750; actus fidei est actus intellec– tus, 770; fides est assensus, 775; sub imperio voluntatis elicitus, 777; Deus non potest rnentiri, 780; obscuritas est proprietas fidei, 784; actus fidei est líber, 793; et firmus, 803; cognitio cre– dibilitatis innitti debet criteriis exter– nis, 819. Vega, Maria sanctificata fuit per ipsam maternitatern, 278; impotentia vitandi peccata venialia est late dicta, 467. Vienense ( Conc.), distinguere videtur ín– ter gratiam sanctificantem et carita– tem, 517; infunduntur virtutes super– naturales morales, 738; et quidem in ipsa justificacione, 740. Vincentius Lirinensis, ad initium fidei non requiritur gratia, 439. Virdia, Maria mortua non est, 355. Virgilius Sedlimayr, Maria fu,t ab aeter– no praedestinata, 269. Viva, auctoritas Dei reponenda est in fi– delitate et omnipotentia, 747. Vooght, non dantur virtutes supernatura– les morales, 737. w Wicleffus, humanitas Christi adoratione relativa esset adoranda, non vero ab– soluta, 107. Wirceburgenses, argumentatio Christi in Joanne 10, 34, non est a parí, sed a minori ad rnajus, 37.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz