BCCCAP00000000000000000000548

650 INDEX AUCTORUM perseverandum, 464; gratia sanctifi– cans est aliquid physice permanens, 488; exponit sententiam Petri Lombar– di de gratia sanctificanti identificata cum Spiritu Sancto, 491; gratia sanc– tificans est accidens, 509; de genere qualitatis, 512; non tamen proprie, 513; gratia sanctificans et caritas 1;ea– liter distinguuntur, 516; gratia actua– lis est motus quidam animae. 521; est immediata illustratio intellectus, 526; quando sunt plura agentia ordinata, unum agit in virtute alterius, 530; gra– tia actualis operans et cooperans, 532; voluntas divina absoluta semper con– sequitur suum effectum, 555; solus Deus cst causa efficiens principalis gratiae, 581; non vero humanitas Chris– ti, 582; ad gratiam requiritur praepa– ratio, 583; negat dispositionem negati– vam ad gratiam, 594; exponit axioma: Facienti quod est in se..., 595; Deus non teneretur dare gratias, 596; Deus peccatoribus dat gratiam, 609; et infi– delibus, 614; justus potest peccare et justitiam amittere, 643; ad justifica– tionem requiruntur bonae dispositio– nes, 651; horno est filius Dei adopti– vus, 658; inhabitatio Spiritus Sanctt fit per gratiam, 661; ab ipso explica– tur, 671; non est propria, 676; quid sit meritum de condigno et de congruo, 683; ad meritum requiritur referre opus ad Deum, 684; opera justorum merentur de condigno, 687; justus po– test sibi mereri augmentum gratiae, 701; etiam per actus remissos, 702; et primam gloriam, 703; solus Christus meruit aliis gratiam, 706; virtutes pa– ganorum non sunt perfectae, 715; vir– tutes subjectantur in voluntate ipsa vel in aliis potentiis secundum quod mo– ventur a voluntate, 716; fides daemo– niorum non est vera fides, 744; reve– latio ingreditur ipsum motivum fidei, 748; fides est actus intellectus, 772; ad justificationem est necessari.a fides in Deum ejusque remunerationem, 834; in objecto spei quatuor considerari de– bent, 837; objectum primarium spei est Deus et ejus visio beatifica, 837; objectum vero secundarium sunt alia bona, 839; potest aliquis sperare sib1 et alii, 840; actus spei est honestus, 850; et firmus, 852; objectum secunda– rium caritatis sunt creaturae rationa– les, 869; caritas est supra alias virtu– tes, 881. Thomas a Villanova, amor matrum erga filias est ineffabilis, 282. Thomistae, admittunt in humanitate Christi causalitatem physicam, 178; Verbum non incarnaretur si Adamus non peccasset, 207; distinguunt in Christo duplicem prioritatem, finalem et materialem, 214; Christus non est ca– put angelorum nisi quoad accidentalia, 217; satisfactio Christi fuit condigna ex se seu ex valore intrínseco operum, 254; gratia sanctificans est participa– tia divinae naturae quatenus haec est ipsum ens subsistens, 501 ; gratia ac– tualis est motio praevia, 529; non sunt conformes in admittenda distinctione reali ínter gratiam excitantem et ad– juvantem, 546; exponunt suum systema de concordia gratiae efficacis cum li– bero hominis arbitrio, 570. Tournely, incarnatio est necessaria, 196. Traditionalistae, sine fide non potest ho– rno aliquid intelligere, 382. Tridentinum (Conc.), gratia Christi est capitalis, 162; Christus pro nobis me– ruit, 226; pro nobis satisfecit, 230; pro nobis meruit, 233; nos redemit, 236; mors Christi fuit sacrificalis, 239; vi– detur admittere duas oblationes sacri– ficales, 241; satisfactio Christi se ex– tendit ad omnia peccata, 247; agnoscit in Maria privilegium vitandi omnia peccata venialia, 292; opera peccatoris possunt esse bona, 394; nemo potest sine gratiam totam legem servare, 412; ad omnes actus salutares requiritur gratia, 430; etiam ad initium fidei, 440; nemo justificari potest sine gra– tia, 446; justus indiget gratils ad sa– lutariter agendum, 453; gratia est ne– cessaria ad perseverandum, 461; per– severantia finalis est magnum Dei do– num, 461; justus non potest vitare om– nia peccata venialia, 468; gratia habi– tualis est aliquid intrinsecum, 477; dis– tinguere videtur inter caritatem et gra– tiam, 517; gratia actualis est immedia– ta illustratio intellectus, 526; gratia non tollit liberum hominis arbitrium, 539; dantur gratiae sufficientes, 551; enumerat causas justificationis, 574; prima gratia est omnino gratuita, 587; solus Deus est causa efficiens gratiae, 578; nemo potest sese positive dispo– nere ad primam gratiam sine gratia, 593; Deus omnibus dat gratias, 600; in justificatione peccata delentur, 622; horno renovatur per infusionem gra– tiae, 622; horno renovatur per suscep– tionem gratiae, 629; justitia potest au– geri, 638; et amitti, 642; non tamen per peccatum veniale, 642; nema po-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz