BCCCAP00000000000000000000548

INDEX AUCTORUM 649 actu, etiam remisso, 702; merita revi– viscunt totaliter, 711; ejus systema de analysi fidei, 825. Symbolum Apostolorum, Christus est ve– rus Deus, 7; Christus assumpsit defec– tus et passiones, 181. Syrnbolum Athanasianum, Christus est Deus, 7; in Christo una tantum est per– sona, 49; actus fidei est firmus, 803. Symbolum Nicaeno-Constantinopolitanum, Christus est Deus, 7; nos redemit, 226. T Tatianus, Christus est Deus, 82. Tertullianus, Christus immunis fuit a peccato, 130; sunt in Christo duae na– turae et una persona, 82 ; creatio homi. nis est pignus Christi futuri, 212; opus redemptionis est opus divinae aemulatio. nis, 308; justus meretur de condigno, 689; assensum fidei praecedere debet cognitio certa credibilitatis, 813. Terrien, catholicus conceptus de unione hypostatica, 59; Maria habuit effectus principales justitiae originalis, 293; explicat inhabitationem Spiritus Sane. ti, 671. Thalhofer, Christus in caelo renovat sa– crificium, 241. Theodoretus, auctoritas Dei est motivum formale fidei, 752. Theodorus Mopsuestenus, negat in Chris– to adesse unam tantum personam, 48; Christo attribuit ignorantiam, 173. Theophilus Antiochenus, justus meretur de condigno, 689. Tiphanius, explicat cur natura humana Christi non sit persona, 90. Toletanum (Conc.), solus filius incarna– tus est, 147. Thomas (Stus.), Christus habuit corpus et animam substantiater unita, 44; error Nestorii et Eutychetis provenit ex eo quod non distinxerunt inter na– turam et personam, 46; substantia pri– ma est ultimum subjectum quod non praedicatur de alio, 47; substantia se– cunda est natura speciei, 47; quae ad Christum pertinet ratione naturae du– plicanda sunt, quae ad ipsum perti– nent ratione personae sunt unifican– da, 58; Eutyches admisit unan tam– tum naturam in Christo, 61; natura et persona in Deo sunt unum et idem quoad rem, non vero quoad modum significandi, 66; natura humana non unitur Christo accidentaliter, 71; dice– re quod Verbum assumpsit corpus et animam separatim est haeresis, 87; naturae humanae assumptae nihil deest quod pertineat ad perfectionem naturae, 89; filiatio proprie convenit personae, non vero naturae, 101; in Christo duplex voluntas, 112; voluntas ut natura et voluntas ut ratio, in Christo, 120; actus voluntatis in Chris– to erant conformes, 120; in Christo fuit voluntas sensualitatis, 122; in Christo sunt duo principia activa propria vir– tute operantia, 136 ; in Christo nullus motus partis sensitivae inordmatus, 139; assumptio duo importat, 146; vir– tutes derivantur a gratia, 151; in Christo fuit gratia habitualis, 154; quanto a 1 i q u o d receptivum magis appropinquat causae, tanto magis par– ticipat de ejus influxu, 154; in Christo fuit gratia infinita, 156; humanitas Christi influit in homines quoad gra– tiam, 162; quomodo cognoscatur in statu termini, 167; Christus fuit simul viator et comprehensor, 172; anima Christi est instrumentum conjunctum divinitatis, 175; Christus non assump– .~it defectus perfectioni scientiae et sanctitati repugnantes, 181; Incarnatio est in se opus decens, 186; incarnatio non est necessaria, 193; non est neces– saria, 197; si Adam non peccasset, Ver– bum non incarnaretur, 206; videtur mutasse suam sententiam de Christo capite Angelorum, 217; quid sit me– diator, 220; alii sunt mediatores se– cundum quid, 221; in sua mediatione Christus non attendit ad justitiam, sed ad naturam humanam, 222; Chris– tus pro nobis satisfecit, 232 ; quid sit proprie satisfactio, 248; Christus no– luit terrenum regnum exercere, 264; Maria quamdam habet dignitatem in– finitam, 266; sanctificata fuit ante– quam nasceretur, 279; sanctitas Ma– riae omnes excedit, 287; sed ejus ani– ma fuit peccato originali inquinata; 287; est Mater Dei, 306; quia est ma– ter personae divinitatem habentis, 306; assumpta est in caelum, 362; gratia accipitur tripliciter, 374; alia est gra– tum faciens et alia gratis data, 377; intellectus humanus potest aliquid cog– noscere, 385 ; voluntas magis fuit cor– rupta quam intellectus, 390; aliqua opera infidelium possunt esse honesta, 399; natura sola potest aliquod opus bonum agere, 404; sine gratia non pos– sumus salutariter agere, 433; non est idem resurgere a peccato et cessare a peccato, 445; gratia est necessaria ad

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz