BCCCAP00000000000000000000548

648 INDEX AUCTORUM Rousselot, credibilitas fide divina cognos– cenda est, 816. Ruiz, explicat inhabitationem Spiritus Sancti, 672. Rupertus, Abbas, Deus omnia propter Christum creavit, 215. s Sabelliani, Pater incarnatus est, 147. Salmanticenses, gratia actualis est motio praevia, 529; negant dispositionem ne. gativam ad gratiam, 594; explicant in– habitationem Spiritus Sancti, 671; re– velationes privatae non sunt objectum fidei, 762; bonitas divina, prout com– plectens omnia, est objectum formale caritatis, 873. Sardicense (Conc.), intelligit Prov. 8. 22, de Sapientia qua incarnata, 209. Satolli, gratia actualis est ipse actus fa– cultatis motae, 520. Schiffini, auctoritas Dei reponenda est in fide!itate et omnipotentia, 'i47. Scholastici antiqui, Christus corpus et animam habuit, non tamen substantia– liter unita, 40. Scotistac, admittunt in lmmanitate Chris– to causalitatem moralem, 178; Verbum incarnaretur etsi Adamus non peccas– set, 207; dicunt valorem satisfactorium Christi non fuisse simpliciter infini– tum, 252; satisfactio Christi fuit con– digna ex acceptatione divina, 254; nulla adest oppositio ex natura reí in– ter peccatum et gratiam, 633. Scotus, explicat cur natura humana Chris– ti non sit persona, 90; Christus fuit impeccabilis, 131; si Adam non pec– caret, Verbum incarnandum foret, 206; perfectissimus mediator habet perfec– tissimum actum mediandi, 284; majus beneficium est praeservare a malo quam ab ipso liberare, 284 ; Maria ma. xime indiguit redemptione, 285; Ma– riae tribuendum est quod sit excellen– tius, 288; gratia sanctificans distingui– tur virtualiter a caritate, 516; filiatio adoptiva efficitur ex speciali accepta– tione Dei, 659; justus meretur augmen– tum gratiae quolibet actu, etiam re– misso, 702; merita reviviscunt cum du– plicata quantitate, 711; non dantur vir– tutes supernaturales morales, 737; re– velatio est tantum conditio sine qua non, 784. Semipelagiani, ad initium fidei non requi– ritur gratia, 439; gratia non est ne– cessaria ad perseverandum, 460; ne- gant dari gratias efficaces, 559; gratia non est gratuita, 586. Senonense (Conc.), damnat Abaelardum, 226. Sergius, Papam Honorium decepit, 112 et 118. Sociniani, etsi Christus Deus non erat, debebat tamen adorari adoratione la– triae, 107; dicunt Christum metaphori– ce et improprie nos redemisse. 225; mortem Christi non fuisse sacrificalem, 239; Christus a die Ascensionis incepit offerre, 241. Sophronius (§tus.), persona Verbi est composita, 76 ; sanctitas Mariae om– nes omnino superat, 282. Sorbonicum Systema, seu Alphonsianum, hujus systematis expositio de concor– dia gratiae efficacis cum libero homi– nis arbitrio, 573. Snarezius, explicat cur natura humana Christi non sit persona, 91; dicit ali– quos theologos negasse existentiam gra– tiae sanctificantis in Christo, 152; cti– cit theologos Scholasticos probasse exis– tentiam gratiae habitualis in Christo ex Joan. 1, 14-16, 153; in Christo fuit scientia beata, 166; ex Scriptura et Traditione non potest probari existen– t;a scientiae infusae in Christo, 169; mcainatio non est necessaria, 196; in– carnatio non est absolute necessaria, 200; nisi in hypothesi condignae satis– factionis, 201; utrum si Adamus non peccasset, Verbum incarnandum foret, 206; motivum incarnationis est duplex, 207; sanctitas Mariae excedit gratiam angelorum et hominum, 278; Maria ha– tJuit effectus principales justitiae ori– ginalis, 293; Maria nos redemit, 332; intercessio Mariae est efficacissima, 351; omnes ad unum tenent mortem Mariae, 356; Maria est Regina mundi, 367; dignitas regia Mariae concipi de– bet secundum sexum femineum, 368; perseverantia peti debet a Deo, 464; haec vox «diu» non potest facile deter– minari, 466; putat esse definitum quod gratia habitualis sit aliquod donum physice permanens, 486; gratia sanctifi– cans non est ipse Spiritus Sanctus, 493; gratia actualis non est ipse actus indeliberatus, 529; datur gratia effi– cax, 560; admittit dispositionem nega– tivam ad gratiam, 594; exponit axio– ma: Facienti quod es in se..., 595; nulla adest oppositio ex natura rei ínter pec– catum et gratiam, 633; inhabitationem Spiritus Sancti explicat, 671; justus meretur augmentum gratiae quolibet

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz