BCCCAP00000000000000000000548

INDEX AUCTORUM 647 292; Maria est mater nostra, 311; con– sensit loco totius naturae, 314; est me– diatrix, 325; sacrificium obtulit, 336; gratias distribuit, 343; in Cana Galí– laeae, 347; mortem Mariae non defini– vit, 356 ; sed videtur eam supponere, 356, 357, 360; definivit assumptionem Mariae in caelum, 360 ; haec veritas invenitur in Sacris Litteris, 361; huic veritati consensit populus christianus, 362; invenitur in Protoevangelio, 363; et in salutatione angelica, 363; Imma– culata Conceptio et Assumptio inter se connectuntur, 364; et in corredemptio– ne, 364; et in divina maternitate, 364; devotio erga Mariam est pignus vitae aeternae, 370; gratia sanctificans est causa formalis filiationis adoptivae, 505; Spiritus Sanctus inhabitat, 664; est mysterium, 668. Polycarpus (Stus.), Christus pro nobis satisfecit, 232 ; in justificatione infun– duntur virtutes theologicae, 731; ob– jectum fidei sunt veritates sive imme– diate sive mediate revelatae, 764. Praedestinatiani, Christus pro solis prae– destinatis mortuus est, 244. Prosper (Stus.), Deus omnibus dat gra– tiam, 601. Protestantes, dicunt doctrinam de morte piaculari Christi non esse evangelicam, sed paulinam, 225; negant Mariam cooperatam fuisse ad opus redemptio– nis, 322; intellectus humanus ita est corruptus ut non possit aliquid cog– noscere, 382; omnia opera peccatorum sunt mala, 393; gratia est favor extrin– secus, <é76; gratia tollit liberum homi– nis arbitrium, 538; non dantur gratiae sufficientes, 5b0; in justificatione pee– cata non imputantur, 621; justificatio non fit per infusionem gratiae, 628 ; justitia est in omnibus aequalis, 637; non potest amitti, 641; ad justificatio– nem obtinendam nulla requiritur dis– positio praeter fidem fiducialem, 647 ; justus non meretur de condigno. 685; revelationem mediatam respuunt, 762; objectum materiale fidei sunt articuli fundamentales tantum, 756; actus fi– dei non est actus intellectus, 769; cog– nitio credibilitatis acquiri debet per gustum et saporem, 815; actus spei non est honestus, 846; caritas non est su– pra fidem, 877. Pseudo-Athanasius, propugnavit immorta– litatem Mariae, 355. Pseudo-Modestus, Maria assumpta est in caelum, 362. Q Quesnel, gratia actualis non est illustra– tio sed voluntas Dei omnipotens, 523; gratia tollit liberum hominis arbitrium, 538; Deus infidelibus non dat gratiam, 612. R Rabi Onkelos, Maria fuit ab aeterno prae– destinata, 269. Rationalistae, Christus non est Deus, 6; textus Mt. 16, 16, non est genuinus, 17; exinanitionem Christ1 intelligunt de vera annihilatione divinae naturae, 31 ; in Christo una sola natura, 54; negant caput LIII Isaiae litteraliter mterpretandum esse, 231; mortem Christi fuisse sacrificalem, 239; falsam doctrinam attribuunt Patribus circa redemptionem Christi, 236; negant vir. ginitatem Btae. Mariae Virginis, 296; horno cognoscere potest omnia quae sunt objectum cognitionis per lumen rationalis naturae, 388; ad actus salu. tares non requiritur gratia Dei, 428 ; auctoritas Dei revelantis non est moti– vum fidei, 749 ; actus fidei non est ae– tus intellectus, 769; non est liber, 792; fides est instinctus religiosus, 769. Raymundus Lullius, incarnatio est neces– saria, 191. Ripalda, Maria sanctificata fuit per ip– sam maternitatem, 278; de facto nul– lus actus fit sine gratia supernatura– li, 408; gratia sanctificans est partici– patio bonitatis divinae, 501; gratia ac– tualis operans et cooperans, 533; ex– ponit axioma: Facienti quod est in se.,., 595; explicat quomodo infideles possint venire ad fidem, 616; filiatio adoptiva efficitur ex speciali accepta– tione Dei, 659; auctoritas Dei reponen– da est in prima veritate in essendo, 747; objectum primarium spei est ipse Deus aut ejus visio beatifica, 837; bo– nitas divina quocumque modo consi– derata est obje;ctum formale caritatis, 873. Roschini, Maria habuit statum justitiae originalis, 293; Maria mortua non est, 355. Rosminius, admisit unionem moralem in Christo, 48; male explicavit unionem hypostaticam, 88; incarnatio est ne– cessaria, 191; in justificatione peccata teguntur, 621 ; crasse explicat concep. tionem immaculatam Mariae, 294.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz