BCCCAP00000000000000000000548

INDEX AUCTORUM 645 Medina, Deus non est causa sola princi– palis gratiae, 577. McCarthy, negat coop2rationem proximam et immediatam Mariae ad opus re– demptionis, 322. Mechtildis (Sta.), Maria est microcosmos, 2'17. Melchior Cano, in Christo fuit scientia beata, 166. Melito Sardensis, Christus est • Deus et horno, 82. Merkelbach, Maria habuit effectus prin– cipales justitiae originalis, 293. Methodius (Stus. l, Deus ipse est debitar Mariae, 266. Michael de Molinos, gratia sanctificans nos transformat totaliter in Deum, 501; actus spei non est honestus, 846. Milevitanum (Conc.), nema potest sine gratiam totam legem servare, 412; ad omnes actus salutares requiritur gra– tia, 430; gratia est necessaria ad per– severandum, 461; nema potest sese po– &itive disponere ad gratiam sine gra– tia, 593. Modernistae, distinguunt Christum histo– ricum et Christum fidei, 6; divinitas Christi ex evangeliis non probatur, 7; ex confessione Sti. Petri, Mt. 16, 16, non probatur divinitas Christi, 17; ex– plicare intendunt fidem in divinitatem Christi esse paulinam, 26; dogmata sunt evolutiones nostrae mentis, 80; divinitas Christi ex evangeliis non pro– batur, 80; Christus non habuit scien– tiam visionis, 165 ; Christo attribuunt ignorantiam et positivos errores, 165, 173; negant ideam redemptionis esse evangelicam, 225; dicunt mortem Chris– ti non fuisse sacrificalem, 239; fal– sam doctrinam Patribus attribuunt cir– ca redemptionem Christi, 236 ; negant virginitatem Mariae, W6; actus fidei non est actus intellectus, sed enasci– tur ex indigentia cordis, 769. Molina, gratia actualis est ipse actus bo– nae cogitationis, 529; admittit disposi– tionem negativam ad gratiam, 594. Molinistae, exponunt systema de concor– dia gratiae efficacis cum libero homi– nis arbitrio, 570. Monophysitae, hmnanitas Christi non pos– set adorari, 107. Monothelitae, in Christo una tantum vo– luntas, 115; negant duas voluntates in Christo, 118; in Christo unum tantum principium operationis, 137. Morinus, gratia sanctificans non est habi– tus permanens, 513. Mura, male intellexit dignitatem regiam Mariae, 368. N Nestoriani, d u p 1 i e e m adorationem in Christo admittere debebant, 107. Nestorins, negat in Christo adesse unam tantum personam, 48; unionem hypos– taticam negavit, 69; persona Verbi non est composita, 74; communicationem idiomatum non poterat admittere, 143; negavit maternitatem divinam Mariae, 304. Novatianus, Christus est verus Deus et verus horno, 82. Novatores, negant virginitatem Mariae, 296. o Oberdoerffer, explicat inhabitationem Spi– ritus Sancti, 672. Optimistae, incarnatio fuit necessaria, supposita creatione mundi, 192.. Origenes, in Christo fuit anima ratio.nalis, 82; et duae naturae in una ;persona subsistentes, 82; anima Christi fuit creata ab aeterno, 94; Christus fuit impeccabilis, 132; pro nobis satisfecit, 232; nos redemit, 237; pretium solvit diabolo, 238; fuit sacerdos, 240; Spiri– tus Sanctus inhabitat, 666. p Pagani, Christus crucifixus est stultitia, 185. Parente, de unitate psychologica Chns– ti, 98. Pastor Hermae, Spiritus Sanctus inhabi– tat, 666. Patripassiani, Pater incarnatus est et pas– sus est, 147. Paulus Diaconus, Maria est Regina mun– di, 367. Paulus IV, reprobat negantes virginita– tem Mariae, 297. Paulus V, damnat Socinianos, 226. Paulus Samosatenus, Christus non est Deus, 6. Pecci, gratia actualis est ipse actus facul– tatis motae, 529. Pelagiani, negabant necessitatem redemp– tionis, 225; gratia non est necessaria ad perseverandum, 460; horno potest suis viribus naturalibus vitare omnia peccata venialia, 467; negant existen– tiam illustrationum immediatarum in-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz