BCCCAP00000000000000000000548

644 lNDEX AUCTORUM Jungmann, gratia apte dividitur in exci– tantem et adjuvantem, 543. Justinus (Stus.), Christus est Deus et ho– mo, 82; opus redemptionis est opus di– vinae aemulationis, 308. L Lateranense (Conc.), in Christo sunt duae operationes, 138; solus Filius incarna– tus est, 147; Christus mortuus est pro nobis, 226; definivit virginitatem Ma– riae, 297; Deus onmibus dat gratias, 603; actus fidei est firmus, 803. Laurentius a Hrundusio (Stus.), pruden– ter siluit Scriptura de Maria, 266; Ma– ria praedestinata fuit ab aeterno, 2G9; sanctitas Mariae omnes superat. 282; Maria est nova Eva, 286; Deus potuit Mariam a peccato praeservare, 289; et etiam Spiritus Sanctus, 289; id erat valde conveniens ex parte Patris, 289; et ex parte Filii, 289, et ex parte Spi– ritus Sancti, 29, et ex parte ipsius Vir– ginis, 289; opus redemptionis est opus divinae aemulationis, 308; magni mo– menti erat consensus Mariae ad opus incarnationis, 313. Laurentius Justinianus (Stus.), in consen– su Btae. Mariae virginis ad opus re– demptionis omnes laetati sunt, 313. Leibniz, incarnatio est necessaria, un. :Lennerz, negat Mariam cooperatam fuis– se proxime et immediate ad opus re– demptionis, 322; amor• Dei ad creatu– ras potest esse amor benevolentiae, 866. Leo l\'Iagnus (Stus.), natura humana Christi fuit simul creata et assump– ta, 94 ; incarnatio removet a malo, 187; incarnatio est necesaria in hypo– thesi condignae satisfactionis, 199; si– ne gratia non possumus agere saluta– riter, 432; gratla sanctificans est par– ticipatio divinae naturae, 504; filiatio adoptiva est magnum donum Det 653; inhabitatio Spiritus Sancti non fuit tam abundans in Veteri Testamento, 680. Leo XIII, damnavit sententiam Rosminii de unione morali in Christo, 48; Christus pro nobis satisfecit, 230; Christus est Rex jure nativo et quae– sito, 259 ; Maria consensit loco totius naturae, 314; Joannes omnes reprae– sentabat, 317; Maria mediatrix, 325; obtullt sacrificium, 336; gratias dis– tribuit, 343; in visitatione ad Elisa– beth, 347; et in Cana Galilaeae, 347; ,est Regina mundi, 367; gratia sancti- ficans est causa formalis adoptionis, 505; justi Veteris Testamenti habue– runt Spiritum Sanctum, 664; inhabi– tatio Spiritus Sancti recte appropria– tur Spiritui Sancto, 677; non est pri– vilegium justorum Novi Testamenti, 679. Lepicier, Maria est compendium operum Dei, 266; habuit statum justitiae ori– ginalis, 293; est mater nostra, 311; sacrificium stricte dictum non obtulit, 337; gratia actualis est ipse actus fa– cultatis motae, 529. Leporius, Christus dici non potest fi!ius Dei adoptivus, 104. Lerchcr, Cnristus ut hic homo dici non potest filius Dei adoptivus, 105; quid sit initium fidei, 438; Eucharistia est necessaria ad perseverandum, 463. Lessius, incarnatio Verbi non fit sine hu– miliatione divinitatis, 185; filiatio adop– tiva non habetur fonnaliter per gra– tiam sanctificantem, 501; admittit clis– positionem negativam ad gratiam, 594 et G59. Licbermann, incarnatio est necessaria, 196. Loisy, affirmat textum sic dictum Joan– naeum non esse ipsius Christi, sed evangelistae, 23. I,ottin, non dantur virtutes supernatura– les morales, 737. Lutherani, Deus non dat gratias sufficien– tes, 599. Lutherus, omnia opera peccatorum sunt mala, 393; opera pecaminosa non im– putantur his qui fidem habent, 393; gratia tollit liberum hominis arbitrium, 538. M Malebranche, incarnatio est necessaria, 191. Manichaei, Christus corpus habuit a.ppa– rens, 40; non assumpsit defectus, 180; negare debebant Christum causasse nostram salutem per ejus passionem et rnortem, 225. l\fartinus V, in Christo sunt duae volun– tates non contrariae, 119. l\fastrius, nulla adest oppositio ex natura reí inter peccatum et gratiam, 633; non dantur virtutes supernaturales morales, 737. l\1azzella, quid sit initium fidei, 438; dan– tur gratiae sufficientes, 552; quale sit objectum scientiae mediae, 570; in Deo non datur acceptio personarum, 591.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz