BCCCAP00000000000000000000548

INDEX AUCTORUM 643 concordia gratiae efficacis cum libe– ro hominis arbitrio, 570; explicat qua– modo infideles possint venire ad fi– dem, 616; non adest metaphysica oppositio mter peccatum et gratiam in sententia Suarezii, 633; radix hujus opinionis, 635; in justificatione infun– duntur virtutes theologicae, fides, spes, caritas, 729; obscuritas est proprietas fidei, 784. Hugo a Sto. Victorc, nescit loqui de Ma– ria, 266; gratia sufficiens est benefi– cium, 555. Hugon, Maria habuit effectus principales justitiae originalis, 293. Hurtcr, gratia sanctificans nos n:m efficit filias Dei adoptivos, 501. I Idiota, cum Maria nominatur, caeli rl– dent, 266. Ignatius Antiochenus (Stus.), Christus est Deus et horno, 82; Christus pro no– bis satisfocit, 232; Christus fuit ponti– fex, 240; Justus meretur de condigno, 689. Ignatius de Camargo, Maria mortua non est, 355. Ildephonsus (Stus.), Maria est mediatrix gratiarum, 348. Innocentius II, damnat Abaelardum, 226. Innoccntius X, reprobat Jansenistas, 245; dantur gratiae sufficientes, 551; Deus omnibus dat gratias, 600; assensum n– dei praecedere debet cognitio certa cre– dibilitatis, 811. Innocentius XI, potest quis repudiare pru– denter assensum, 814; ad justificatio– nem necessaria est fides in Deum ejusque remunerationem, 834; fides la– te dicta non sufficit ad salutem, 831; actus spei est adultis necessarius ne– cessitate medii, 858. Ircnacus (Stus.), Christus est Deus et ho– rno, 82; Maria est nova Eva, 286; opus redemptionis est opus divinae aemula– tionis, 308; sine gratia non possumus agere salutariter, 432; gratia non tollit liberum hominis arbitrium, 540 ; Spi– ritus Sanctus inhabitat, 666; assensum fidei praecedere debet cognitio certa credibilitatis, 813. J Jansenistae, Christus pro omnibus mor– tuus non est, 244 ; omnis gratia est efficax, 550; Deus non dat gratias suf- ficientes, 599; peccatoribus induratis et obcaecatis non dat gratias, 606; ne– que infidelibus ad eorum conversionem, 612; actus spei non est honestus, 846. Janscnius, hamo ignorat invincibiliter le– gem naturalem, 382; gratia tollit libe– rum hominis arbitrium, 538. Janssens, Maria meruit ejus maternita– tem merito fere de condigno, 272; Ma– ria habuit statum justitiae originalis, 293. Joanncs a Sto. Thoma, explicat inhabita– tionem Spiritus Sancti, 671. Joanncs Chrysosiomus (Stus.), Christus habuit libertatem, 127; in Christo Iuit gratia habitualis, 153; incarnatio est necessaria in hypot11esi condignae sa– tisfactionis, 199; Christus pro omnibus mortuus est, 2·16; satisfactio Christl fuit superabundans, 251; opus redemp. tionis est opus divinae aemulationis, 308; aliqua opera paganorum possunt esse bona, 395; ad initium fidei requi– ritur gratia, 442; justus non potest vitare omnia peccata venialia, 470; gratia sanctificans est aliquid intrin– secum, 483; in justificatione pcccata delentur, 624; hamo plene renovatur, 631; ad justificationem requiruntur bonae dispositiones, 650; horno est Ii– lius Dei adoptivus, 656; tata Trinitas inhabitat, 666: in justificatione infun– duntur virtutes theologicae, '731; auc– toritas Dei est motivum formale fidei. 752; fides est actus intellectus, 772; actus fidei est liber, 795; est necessr;,– rius ad salutem, 833; actus spei est firmissimus, 855. Joannes Damascenus (Stus.), error Nes– torii et Eutychetis provenit ex eo quod non distinxerunt ínter hypostasim et naturam, 46; humanitas Christi ado– ratione latriae adoranda est, 109; in Christo duplex voluntas, 117; templum est Maria, 266; Maria est radio Iuci– dior, 286; caro Christi fuit simul crea– ta et assumpta, 306 ; Maria assumpta est in caelum, 362 ; gratia sanctificans est participatio divinae naturae, 504. Joannes V, in Christo sunt duae volunta– tes non contrariae, 119. Joannes Vinccntius, gratia sanctificans non distinguitur realiter ab anima, 507. Jovinianus, negavit virginitatem Mariae, 296. Judaci, Christus crucifixus est scanda– ium, 185. Jugie, Maria mortua non est, 355. Julicher, yersiculus ad Rom. 9, 5, non est intelligendus de Christo Deo, 34.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz