BCCCAP00000000000000000000548

INDEX AUCTORUM 641 cans, 153; fuit etiam scientia beata, 166; Christus obtulit sacrificium, 240; Cristus qua homo est rex, 258; Maria est Mater Dei, 306; justus indiget gratiis ad salutariter agendum, 4b3; gratia .sanctificans distinguitur a Spi– ritu Sancto, 494; Spiritus Sanctus in– habitat, 666; tota Trinitas inhabitat, 666. Cyrillus llieros. (Stus.), satisfactio Chris– ti fuit superabundans, 251; Spiritus Sanctus inhabitat, 6G6; actus fidei est aétus intellectus, 772. Cyprianus (Stus.J, Christus sacrificium obtulit, 240; de nullo possumus gloria– ri, 593; Deus peccatoribus dat gratias, 609. D De Gruyter, male intellexit dignitatem re– giam l\Iariae, 363. De la 'l'aille, intendit explicare concor– diam libertatis cum impeccabilitate Cllristi, 135; in Christo fuit gratia ha– bitualis, 154; unum sacrificium admit– t1t in Christo, 241. Del Prado, falso exponit sententiam Scoti de Immaculata Conceptione, 285. De Lugo, sententia Lulii de necessitate in– carnationis est temeraria, 193; ad obs– curitatem fidei requiritur inevidentia in attestante, 787; de analysi fidei, 326. Didaehe, objectum fidei sunt veritates si– ve immediate sive mediate revelatae, 764. Dionysius (Stus.), Maria est tabernaculum sanctum, 286. Dionysius .'\reopagita ( Stus.), quid sit ope– ratio theandrica, 136; gratia sanctifi• cans est aliquid intrinsecum physice permanens, 487. Doeetae, Christus corpus habuit apparens, 40; negare debebant passionem et mor– tem Christi nostram salutem causasse, 225. Dominicus Arnaldi, Maria mortua non est, 355. Durandus, Christus ratione humanae na– turae est filius Dei adoptivus, 102; gra– tia sanctificans identificatur cum ha– bitu caritatis, 516; justus meretur aug– mentum gratiae per actus ferventiores, 702; actus fidei non habet certitudi– nem, 802; objectum primarium spei est sola visio Dei beatifica, 837. Dydimus Alexandrius, tota Trinitas inha– bitat, 666. MAN, THEOL. DOGM.-III.--42 E Eadmerus, Maria meruit matrem esse Salvatoris, 312. Ebionitae, Christus non est Deus, 6; con– tra ipsos Stus Joannes conscripsit IV evangelium, 35; negare debebant ve– ram Christi redemptionem, 225. Eckardus, gratia sanctificans nos trans– format totaliter in Deum, 501. Elipandus, dicit Christum esse filium Dei adoptivum, 102. Ephesinum (Conc.), Christus assumpsit dcfectus corporis, 181; Christus mor– tuus est pro nobis, 22G; mors Christi fuit sacrificalis, 239; definivit mater– nitatem Mariae Virginis, 305. Ephrem \Stus.), prodigium e:st Maria, 26G; sanctítas Mariae onmes superat, 281 ; e3t omnibus purior, 286; est me– diatrix, 325. Epiphanius (Stus.), intelligit Prov. 8, 22, de Sapientia incarnata, 209 ; aliquid vere magnum est Maria, 266; de Maria nihil sufficiens dici potcst, 266; Maria est mediatrix, 325; in dubium vertit mortem Mariae, 355; tota Trinitas in– llabitat, 666. Ernaldus Bonaevallensis, Maria sacrifi– cinm obtulit, 336; nos redemit, 332. Eugenius IV, Christus assumpsit defectus naturales, 131. Eusebius Alexandrinus, opus redemptionis est opus divinae aemulationis, 308. Eusebius Pamphili, solvit objectionem con– tra divinitatGm Verbi ex Prov. 8, 22, 209. . Eutyches, in Christo est una tantum natu– ra, 54; admisit unionem in natura, 61; persona Verbi dici non potest composi– ta, 74; non poterat admittere communi– cationem idiomatum, 143. Eutychiani, in Christo una tantum volun– tas, 115. F Faustus, ad initium fidei non requiritur gratia, 439. Felix, dicit Cllristum esse filium Dei adop– tivum, 102. Fenelon, actus spei non est honestus, 846. Fideistae, homo nihil potest intclligere sine· fide, 332; cognitio credibilitatis acqui– ri debet lumine fidei, 815. Florentinum (Conc.), Christus immunis fuit a peccato, 130; pro nobis meruit, 233 ; justus potest sibi mereri de con– digno augmentum gloriae, 704.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz