BCCCAP00000000000000000000548

640 INDEX AUCTORUM bet admitti, 566; negat dispositionem negativam ad gratiam, 594; explicat inhabitationem Spiritus Sancti, 671; bonitas divina, prout omnia complec– tens, est objectum formale caritatis, 873. Bittremieux, dicit Stum. Thomam mutas– se sententiam de Christo capite ange– lorum quoad accidentalia, 217; Maria meruit accelerationem Incarnationis, 312; mediatio Mariae non derogat me– ritis Christi, 327; Maria satisfecit, 330; obtulit sacrificium, 336; ex eo quod Ma– ria Christum non mactavit, non se– quitur ipsam non obtulisse sacrificium, 337; est mediatrix gratiarum, 347. Boetius, definit personam, 47. Bonaventura (Stus.), Verbum in incarna– tione non mutatur, 78; explicat quo– modo solus Filius incarnari potuisset, 149; in Christo fuit scientia infusa, 168; admittit in humanitate Christi causalitatem moralem, 178; admisit Christum non potuisse non assumere defectus, 180; conveniens fuit ut Chris– tus incarnaretur isque solus, 188; Ma– ria non indiget mendacio, utpote plena veritatis, 266; Maria mediatrix, 325; nos emit, 325; nos redemit, 332; est assumpta in caelum, 362; est Regina mundi, 367; gratia gratum faciens et gratis data, 377; Spiritus Sanctus in– habit, 667; justus meretur augmentum gratiae per actus ferventiores, 702. Bonnetty, horno potest aliquid cognosce– re 383. Bover, Maria habuit statum justitiae ori– ginalis, 293. Boyer, gratia actualis est motio praevia, 529; gratia efficax est quaedam electio divina. 558. Bulsano, Christus noliut terrenum regnum exercere, 264. e Cabrera, Deus solus non est causa prin– cipalis gratiae, 577. Caelestinus I, nema sine gratia potest to– tam legem naturalem servare, 412. Cajetanus, explicat cur natura humana Christi non sit persona, 92; Maria ad fines deitatis attingit, 275. Calvinistae, intellectus humanus ita est corruptus ut non possit aliquid intelli– gere. 382: Deus non dat gratias suffi– cientes, 599. Calvinus, omnia opera peccatorum sunt mala, 393; gratia sanctificans est fa- vor extrinsecus, 476; gratia tollit libe– rum hominis arbitrium, 538. Carthaginense (Conc.), gratia actualis est illustratio intellectus, 526. Carthesiani, gratia sanctificans non dis– tinguitur realiter ab anima, 507. Cassianus, ad initium fidei non requiritur gratia, 439; prima gratia non est gra– tuita, 586. Catechismus Romanus, satisfactio Chris– ti fuit condigna, 249; gratia sanctifi– cans est divina qualitas, 508; dantur virtutes supernaturales morales, 738. Catharinus, reprobat distinctionem Tho– mistarum circa causam finalem et ma– terialem, 214. Cerinthiani, Christus non est Deus, 6. Cerinthus, Christus non est Deus, 36; con– tra ipsum· Stus. Joannes conscripsit IV evangelium, 36; negare debebat ve– ram .Christi redemptionem. 225; nega– vit virginitatem Mariae, 296. Chalcedonense (Conc.), Christus est verus Deus, 7; in Christo una tantum perso– na, 49; duae tamen naturae, 55; unio Verbi est in persona, 63 ; Christus fuit immunis a peccato, 130. Clemens Alexandrinus, ad justificationem requiruntur bonae dispositiones, 650; actus fidei est liber, 795 ; actus fidei est super omnia firmus, 805. Clemens Romanus, Christus est Deus et hamo, 82; pro nobis satisfecit, 232 Clemens VI, passio Christi fuit superabun– dans, 250; valor satisfactorius Christi fuit infinitus, 253. Corbató, negavit virginitatem Mariae 296. Cornelius a Lapide, interpretatur «primo– genitus omnis creaturae» de Christo qua homine, 212. Congregatio Sti. Officii, tuto doceri non potest carentia scientiae beatae in Christo, 166; in Christo non datur ig– norantia, 173. Conradus a Saxonia, Deus non potest fa– cere aliquid majus quam Mariam, 266. Constantinopolitanum II (Conc.), Verbum solum carnem assumpsit, 147; definivit maternitatem divinam Mariae, 305; objectum fidei sunt veritates sive me– diate sive immediate revelatae, 764. Constantinopolitanum III (Conc.), m Christo sunt duae voluntates non con– trariae, 119; Christus immunis fuit a peccato, 130. Cyrillus Alex. (Stus.l, unio in natura non est admittenda, 63; negat unionem fieri in natura. 67; Christus immunis fuit a peccato, 130; Christus fuit impeccabi– lis, 132; in Christo fuit gratia sanctifi-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz