BCCCAP00000000000000000000548

INDEX AUCTORUM 63[) pronuntiare, 489; admittit distinctio– nem virtualem inter gratiam sanctifi– cantem et caritatem, 516; Deus non teneretur dare gratias, 596; exponit sententiam Protestantium circa meri– tum de condigno, 685; fides est assen– sus, 776; doctrina de merito extollit meritum Christi, 691. Benedictus XII, in quo consistat scientia beatorum, 15,1. Benedictus XIV, Maria habuit votum vir– gmitatis, 295; est Regina mundi, 367; prohibet thomistas et molinistas ne nota haereseos sibimetipsis urantur, 565. Benedictus XV, Maria mediatrix, 325; nos redemit, 332; sacrificium obtulit, 336; gratias distribuit, 343; devotio er– ga Mariam est pignus vitae aeternae, 370. Beraza, revelatio est moraliter necessaria, 389; non potest facile determinari gra– vitas tentationum, 418; justus indiget speciali auxilio ad perseverandum, 458; explicat cur Semipelagiani nega– rent necessitatem gratiae ad perseve– randum, 460; gratia est necessaria ad perseverandum, 463; voluntas libere peccat, sed necessario in venialibus, 466; justus non potest sine gratia vi– tare omnia peccata venialia, collective sumpta, 472; gratia actualis est ipse actus indeliberatus, 529; principium vitale et auxilium supernaturale sunt causae partiales actus supernaturalis, 530; gratia est omnino gratuita. 584. Bernardinus Senensis (Stus.), non audet de Maria habere sermonem, 266; Maria fuit ab aeterno praedestinata, 269; in suo consensu ad incarnationem fuit mater r,ostra, 314; Joannes totum ge– nus humanum repraesentabat, 317; Maria est mediatrix omnium gratia– rum, 384. Bernardus (Stus.), de Maria non audet habere sermonem, 266; Maria est ra– dium divinitatis, 266; fuit ab aeterno praedestinata, 269; incarnationi con– sensit, 313; est mediatrix, 325; per Ma– riam fuimus recreati, 338; est media– trix gratiarum, 348. Biel, Maria meruit de condigno ejus ma– ternitatem, 272; Deus posset :nantiri, 779. Billot, Lud., error Nestorii et Entychetis provenit ex eo quod non distinxernnt inter hypostasim et natnram, 46; subs– tantia individua secundum quid est illa quae non est totaliter incommuni– cabilis, 47; substantia est id cui com- petit esse in se, 52; unionem fieri in natura et unionem fieri in persona non sunt idem quoad modnm signüi– candi, 66; nnio incarnationis est se– cundum hypostasim, 69 ; non est se– cundum inhaerentiam, sed secundum hypostasim, 70; Abaelardus abusus est dialectica, 84 ; explicat sententiam Ca– jetani circa constitutivum formale per– sonae humanae, 92; realis distinctio inter essentiam et existentiam in crea– tis est summe necessaria, 93 ; explicat cur natura humana Christi non est _persona, 93; Maria ipsissimas partes habuit in nostra reparatione quas ha– buit Eva in nostra ruina, 267; ad pos– sessionem rerum naturalium omnes su– mus idonei, non vero rerum divina– rum, 101; quale sit objectum materia– le et formale adorationis, 106; Christus non habuit praeceptum stricte dictum moriendi in cruce, 135; assumptio duo importat, 146; gratia Christi in alio ordine specifice diverso est, 157; fuit in Christo scientia experimentalis, 171; nec Iuit inutilis, 171; aclmittit in humanitate Christi causalitatem in– tentionalem, 178; coexistentia in Chris– to passionis et visionis beatificae ex– plicari non debet per miraculwn, 182; in hypothesi condignae satisfactionis nullus llamo peccator potest condigne satisfacere Deo, 199; incamatio est ab– solute necessaria, 201; Modernistae non recte intelligunt redemptionem Chris– ti, 236; solus Deus posset gratias dis– tribuere, 345; justus non potest vitare omnia peccata venialia, 471; in jnsti– ficatione efficimur filii Dei adoptivi, 481; gratia actualis est motio praevia, 529; mirum non est quod divisiones gratiae paulatim factae sint, 531; gra– tia excitans et adjuvans est eadem gra– tia, 546; Deus onmibus dat gratiam, 615; habitus operativi morales specia– lem habent perfectionem, 714; consor– tium divinae naturae secum fert parti– cipationem permanentem naturae di– vinae, 730; in altera vita cessat spes, 744; Deus, finis supernaturalis, est ob– jectum primarium fidei, 758; objectum spei est Deus ut possidendus, 838. Billuart, difficultas in concilianda liberta– te Christi cum ejus impeccabilitate, 134; quid sit communicatio idiomatum, 142; regulas assignat pro communica– tione idiomatum, 145; gratia sanctifi– cans est participatio divinae naturae quatenus haec est ipsum esse subsis– tens, 501; praedeterminatio physica de-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz