BCCCAP00000000000000000000548
638 INDEX AUCTORUM 446; justus indiget gratiis ad salutari– ter agendum, 453. Ariani, Christo attribuerunt ignorantiam, 173. Arins, Christus non habuit animam, 40; in Christo una tantum voluntas, 115 Arriaga, impotentia vitandi omnia pecca– ta venialia est late dicta, 467. Athanasins ( Stns.), intelligit Prov. 8, 22, de Sapientia incarnata, 209; Christus qua hamo est rex, 258; Spiritus Sanc– tus inhabitat, 666. Athenagoras, auctoritas Dei est motivum formale fidei, 750. Augustinienses, sine fide omnia opera sunt mala, 393; eorum systema de con– cordia gratiae efficacis cum libero ho– minis arbitrio, 572. Augustinus (Stus.), Christus habuit cor– pus reale, 43; unio hypostatica fuit in– debita, &7; Christus habuit libertatem, 127; fuit immunis a peccato, 130; ha– buit gratiam habitualem, 153; Incar– natio non est necessaria, 195 et 197; nullus hamo peccator posset Deo sa– tisfacere in hypothesi condignae sa– tisfactionis, 199; loci Sacrae Scriptu– rae de duplici sensu non sunt respuen– di, sed armonizandi, 210; Christus qua horno est mediator, 220; Christus pro nobis &atisfecit, 232; obtulit sacrifi– cium, 240; Maria fuit virgo, 301; caro Christi non fuit prius creata et pastea assumpta, 306; Maria est mater nos– tra, 311 ; aliqua opera infidelium pos– sunt esse bona, 400; nema potest sine gratia totam legem servare, 412; cx– ponit doctrinam Pelagii, 429; sine gra– tia est impossibile agere salutariter, 341; et omnes ipsi anteriores id ipsum dixerunt, 432; ad actus salutares re– quiritur gratia Dei interna, 435; etiam ad initium fidei, 441; justus indiget gratiis ad salutariter agend11m, 453; perseverantia peti debet a Deo. 462; justus non potest vitare omnia peccata venialia, 470; gratia sanctificans est a!iquid intrinsecum, 483; non est Spi– ritus Sanctus, 494; est participatio di– vinae naturae, 504; est causa formalis filiationis adoptivae, 505; gratia actua– lis est immediata intellectus illumina– tio, 526; operans et cooperans. 533; li– berum arbitrium non tollit, 541; dan– tur gratiae quibus resistí potest, 553; datur gratia efficax, 562; difficile con– ciliantur gratia efficax et liberum ho– minis arbitrium, 565; solus Deus est causa efficiens principalis gratiae, 580; prima gratia est gratuita, 589; oratio non valet gratiam impetrare, 592; Deus non teneretur dare gratias, 596; pec– catoribus dat gratias, 609; in justifi– catione peccata vere delentur, 624; fit renovatio, 630; ad justificationem re– quiruntur bonae dispositiones, 650; ha– mo est filius Dei adoptivus, 656; inha– bitatio Spiritus Sancti non fuit tam abundans in Veteri Testamento, 680; ad merendum requiritur status viae, 684; peccator non potest sibi mereri primam gratiam, 695; horno non potest sibi mereri perseverantiam finalem, 700; in justificatione infunduntur vir– tutes theologicae, 731; dantur virtutes supernaturales morales, 738; fides est actus ;ntellectus, 772; actus fidei est líber, 795 ; assensum fidei praecedere debet cognitio certa credibilitatis. 813; actus fidei est necessarius ad salutem, 833; actus spei est honestus, 849, et fir– missimus, 855; et necessarius, 859; ha– mo justus est Dei servus et amicus, 864; caritas theologica est supra alias virtutes, 881; est forma aliarum virtu– tum, 882. B Bajus, hamo versatur in ignorantia invin– cibili erga legem naturalem, 382; om– nia opera infidelium sunt mala, 393; n e g a t adimpletionem mandatorum quoad substantiam et quoad modum, 410; negat etiam distinctionem duplic:s amoris, 421; gratia sanctificans consis– tit in obedientia mandatorum, 476, 505; gratia hominem reddit liberum a coactione, non vero a necessitate, 538. Barnabae Epistola, Christus est Deus, 82. Basilius (Stus.), Christus habuit corpus verum ex Maria, 43; incarnatio est simpliciter necessaria in hypothesi con– dignae satisfactionis, 199; intelligit Prov. 8, 22, de Sapientia incarnata, 209; actus fidei est firmus, 805. Bautain, hamo aliquid potest cognoscere, 383; ratio potest plenam acquirere cer– titudinem motivorum credibilitatis, 819. Bañez, gratia actualis est motio praevia, 529; negat dispositionem negativam ad gratiam, 594; justus meretur augmen– tum gratiae per actus ferventiores. 702; merita non totaliter reviviscunt. 711; revelationes privatae non sunt objec– tum fidei, 762. Becanus, in justificatione peccata delen– tur, 626. Bellarminus (Stus.), verbum «dicaioo)) in usu ecclesiastico non signiiicat justum
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz