BCCCAP00000000000000000000548

634 INDEX RERUM le fidei, 759 ; num revelationes priva– tae, 764; objectum materiale spei, 837; caritatis, 868. Obscuritas, est proprietas essentialis fi– dci, 782. Offensa, Dei est infinita, 201. Omnipotentia, clucct in Incarnatione, 186; num conveniret humanitati Christi, 175. Opera ethice bona, fieri possunt sine gra– tia sanctificanti, 394; sine gratia fi. dei, '397 ; sine ulla omnino gratia, 402. Operans, gratia, 532. Operatio, est duplex in Christo, 136; theandrica est propria Christi, 139. Opinio, non est fides, 799. Opus, salutare, non fit sine gratia Dei, 426; et quidem interna, 434. p Parabola, duorum debitorum probat divi– nitatem Christi, 11. Participatio, divinae naturae est gratia sanctificans, 497. Partus, Maria virgo ante partum, in partu et post partum, 297. Passio, Christi causavit nostram salutem, 224 ; per modum satisfactionis, 230 ; redemptionis, 236 ; meriti, 234 ; et sa– crificii, 239. Passiones, Christi in corpore et anima, 181. Peccatum mortale nequit esse simul cum gratia, 620. Peccatum veniale, non fuit in Bta. Virgi– ne Maria, 292 ; vitari nequit sine gra– tia, 465. Perfectio virtutis, in esse moris et in esse entis, 875. Persona, quid sit, 47; a natura distingui– tur, 47; in Christo una tantum perso– na, 47; nempe divina, 47; Christi fuit composita, 72. Plenitudo, gratiae in Christo, 156; in Bta. Virgine Maria, 278. Poteutia, fuit in Christo ad opera ordina– bilia ad finem Incarnationis, 175. Potestatem, remittendi peccata sibi attri– buit Christus, 10. Praeambula fidei, ratione humana acqui– renda ante actum fidei, 807 ; eorum notitia certa praerequiritur ante actum fidei 808. Praeceptum, num Christus habuerit mo– riendi in cruce, 135 ; credendi, 829 ; di– ligendi, 883. Praedestiuatio, Christi ante omnem crea– turam, 203 ; Mariae, ut es.set Mater Dei, 268. Praedctermínatio physica, num sit gra– tia, 529. Praemotio, num sit gratia, 529. Praeparatio fidei ex parte intellectus et ex parte voluntatis, 807. Praeservatio, a peccato originali in Bta. Virgine Maria, 284. Praevenieus, gratia, 534. Prima gloria potest mereri de condigno, 703. Prima gratia, est omnino gratuita, 584. Privata revelatio, num fide divina creden– cia, 762. Privilegium, est assumptio Btae. Mariae Virginis, 358; sine speciali Dei privile. gio justus non potest vitare omnia pee– cata venialia, 465; in quo consistat, 466. Profectus, Christi in sapientia et in gra– tia, 159 ; Btae. Mariae Virginis, in gra– tia, 282. Promissio, divina, conditio meriti, 684. Prophetiae, sunt criteria externa, 818; qui– bus ultimo inniti debet judicium cre– dibilitatis, 818. ProJlositio, Ecclesiae, non est objectum formale qua fidei, 754. Proprietates, fidei sunt, veritas, 778; li– bertas, 790; obscuritas, 782 ; firmitas, 798. Proximus, objectum materiale caritatis, 869. Q Qualitas, est gratia, 510. R Redemptio, quid sit, 236; Christus nos re– demit, 237; admittenda non est expli– catio Origenis, 238 ; Bta. Virgo Maria ad nostram regenerationem cooperata est per modum redemptionis, 331 ; num mysterium redemptionis credi debeat necessitate medii, 835.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz