BCCCAP00000000000000000000548

632 INDEX RERUM mala, 397 ; negativi et positivi, 610 ; habent gratias remate sufficientes ad eorum conversionem, 613. Infirmitates, habuit Christus, 179. lnhabitatio, quid sit, 662; probatur ex Sa– cra Scriptura, 665 ; ex Patribus, 666 ; quomodo explicari debeat, 668; non est propria Spiritus Sancti, 676 ; sed recte Spiritui Sancto appropriatur, 677; non fuit privil-.:gium exclusivum justorum Novi Testamenti, 678 ; sed magis per– tinere videtur ad Novum Testamen– tum, 680. Initium fidei, quid sit, 438; sine gratia impossibile, 436. Intercessio, Btae. Mariae Virginis, 349_ J Jesus Christus, est verus Deus, 4; proba– tur ex evangeliis synopticis, 8 ; ex epis– tolis Sti. Pauli, 26; ex IV evangelio, 35; ex Traditione antenicaena, 79; est ctiam verus horno, 39 ; una tamen persona, 46; in duabus naturis integris et inconfusis, subsistens, 53 ; hyposta– tice unitis, 59 ; et quidem secundum rationem hypostasis, 68 ; ut hic ho– rno est Filius Dei naturalis, non vero adoptivus, 100; unica adoratione est colendus, 106 ; duas habuit voluntates, 112 ; et duas operationes, 136 ; fuit lí– ber, 123; immunis a peccato, 130; et impeccabilis, 130; gratiam habuit ha– bitualem, 151 ; et quidem infinitam, 156 ; est caput Ecclesiae, 160 ; scien– tiam habuit beatam, 164 ; et infusam, 167; necnon et experimentalem, 170; fuit simul comprehensor et viator, 172; non habuit ignorantiam nec positivos errores, 173 ; habuit omnipotentiam, 175; defectus assumpsit, 179; est ca– put angelorum, 217; est verus media– tor Dei et hominum, 219; et quidem unicus, 221; nostram salutem causavit, 224; per modum satisfactionis, 230; per modum meriti, 233; per modum redemp. tionis, 236 ; per modum sacrificii, 239 ; ejus sacrificium in cruce fuit undequa. que perfectum, 241; pro omnibus mor. tuus est, 242 ; ejus redemptio fuit con. digna, 248 ; et superabundans, 251 ; et simpliciter infinita, 253 ; condigna ex se, non vero ex favore, 254; et ex toto rigore justitiae, 255 ; est rex, 257; spi– ritualis et temporalis, 260 ; potestatem directam temporalem exercere noluit, 264 ; ejus potestas regia ad. omnia se extendit, 265. Judicium credibilitatis, quid sit, 807; ac– tum fidei praecedere debet, 808; ra– tione humana acquiri debet, non vero lumine fidei, 815; inniti debet criteriis externis, 818. Judicium credentitatis, quid sit, 807; ac– tum fidei praecedere debet, 807. Justi, sunt filii Dei adoptivi, 653; forma– liter per gratiam sanctificantem, 660 ; non possunt sine speciali Dei auxilio in accepta justitia perseverare, 462; nec diu vitare omnia peccata venialia, 465 ; possunt de condigno mereri augmen– tum gratiae sanctificantis et vitam aeternam, 701; primam gloriam, 703 ; sibi augmentum gloriae, 704; et glo– riam accidentalem, 705 ; possunt de congruo mereri gratias actuales effi– caces, 709 ; et alteri primam gratiam, 710 ; sibi non possunt mereri repara– tionem post lapsum, 710; bene tamen bona temporalia, 710. Justificatio, quid sit, 618; delet peccata, 61S; per infusionem gratiae sanctifi– cantis, 627; non tantum ex ordinatio– ne divina, sed etiam ex natura 1ei, 633; ejus causae, 574; praeter fidem requiruntur ad illam aliae bonae dispo. sitiones, 645. Justificatio adulti, praeexigit, praeter fi– dem, alias dispositiones, 645; non suf– ficit votum fidei, 829 ; nec fides late dicta, 829. Justitia Christi, intrinsece inhaeret in anima, 477. L Libertas, m quo consistat, 537; non tolli– tur per gratiam, 540; conditio meriti, 684; non tollitur per evidentiam reve– lationis, 786; fuit in Christo, 123; et conciliatur cum ejus impeccabilitate, 134.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz