BCCCAP00000000000000000000548

INDEX RERUM 631 Gratia habitualis, est aliquid reale, intrin– sece in anima inhaerens, 475 ; aliquid creatum, distinctum a Spiritu Sancto, 490 ; permanens, 485 ; quo participes efficimur naturae divinae, 497 ; non tamen est substantia, 506 ; sed acci– dens, de genere qualitatis, 510; reali– ter distinguitur ab habitu caritatis, 515; et subjectatur in essentia animae, 519 ; nos constituit filios Dei adopti– vos, 653 ; et quidem formaliter, 659 ; hominem reddit justum et sanctum, 61S; Spiritum Sanctum facit inhabita– re, 661 ; capaces nos facit merendi vi– tam aeternam, 682. Gratia sufficiens, quid sit, 549; ejus divi– sio, 549 ; datur gratia vere et pure suf– ficiens, 551; est verum beneficium, 555; datur omnibus justis ad obser– vantiam mandatorum, 597; peccatori– bus ordinariis ad eorum conversionem, 602; etiam obcaecatis et induratis, 605; et infidelibus negativis ut pos– sint venire ad fidem, 610 ; quomodo id fíat, 615; plures sententiae, 616. Gratia unionis in Christo, 151. Gratiae gratis datae, quid sint, 377. Gratuita, est gratia, 583; de axiomate: fa- cienti quod est in se, Deus non dene– gat gratiam, 595. H Habitus, quid sit, 713; quomodo dividatur, 713; ejus subjectum, 716; ejus acqui– sitio et augmentum, 717; ejus corrup– tio, 718; habitus supernaturales, 719. Horno justus, indiget gratia ad perseve– randum, 456 ; ad vitanda omnia pee– cata venialia, 465 ; potest mereri de condigno augmentum gratiae sancti– ficantis et vitam aeternam, 701 ; et primam gloriam, 703 ; et augmentum gloriae, 704 ; et gloriam accidentalem, 705 ; potest mereri de congruo gratias actuales efficaces, 710 ; alteri vero pri– mam gratiam, 710 ; et bona temporalia, 710; non tamen reparationem post lapsum, 696. Horno lapsus, gratia indiget ad cognos– cendam totam collectionem veritatum ordinis naturalis sine ullo errore, 387 ; ad observantiam collectivam legis natu– ralis, 409 ; ad vincendas tentationes graves et Deum diligere amore effec– livo, 417; ad resurgendum a peccato, 426; ad peccata venialia vitanda, 465; non pocest mereri primam gratiam, 693 ; nec reparationem post lapsum, 696. Honesta opera, possunt fieri sine gratia fidei, 397 ; immo et sine ulla omnino gratia, 402. Honestas operis, est conditio meriti, 684. Humanitas Christi, probatur, 39; quomodo fuerit Verbo hypostatice unita, 5S; habuit infirmitates naturae humanae communes, 179 ; adorari debet, 106. Hypostasis, quid sit, 37; a natura distin– g•uitur, 47; Christi est composita, 72. I Idioma, quid sit, 142; communicatio idio– matum admittenda est in Christo, 142; regulae pro ejus recto usu, 145. lgnorantia, non fuit in Christo, 173. Illustratio intellectus est gratia actualis, 522. Impeccantia in Christo, 130. Impeccabilitas Christi, 131; quomodo con– cilietur cum ejus libertate, 134. Imperfectio moralis non fuit in Christo, 181. Inaequalis est justitia accepta in justifi– catis, 636. Incarnatio Verbi, quid sit, 98; ejus exis– tentia, 3; explicatio philosophica, 83 ; ejus convenientia ex parte Dei, 184 ; ex parte hominis, 187 ; ex parte cir– cumstantiarum, 188; non fuit absolute necessaria, nisi in casu hypothetico condignae satisfactionis, 189; ejus cau– sa finalis primaria, 203; ejus causa efficiens, 14S; ejus perpetuitas, 95 ; ejus accelerationem meruit Bta. Virgo Maria, 312. Indubitabilitas, minar in fide, 806. Induratis, dantur gratiae saltem remate sufficientes, 605. Inevidentia revelationis non requiritur ad libertatem fidei, 790. Infallibilitas, majar in fide, 806. Infideles, non omnia eorum opera sun\

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz