BCCCAP00000000000000000000548

630 INDEX RERUM Effectus gratiae sanctificantis, 617; gra– tia sanctificans est participatio natu- · rae divinae, 493 ; peccatum delet, 619 ; filios Dei adoptivos facit, 653 ; capa– ces nos reddit merendi vitam aeter– nam, 682 ; Spiritum S:mctum facit in– habitare in anima justorum, 661. Efficacia gratiae, 556; dantur gratiae effi– caces in actu primo, 557 ; errores, 559 ; plura systemata ad explicandam effi– caciam gratiae : Thomismus, 566 ; Mo. linismus, 570 ; Augustinianismus, 572 ; systema Sorbonicum, 573. Elevans, gratia, 377. Elevatio hominis ad ordinem supernatu– ralem, 373. Error, non fuit in Christo, 173. Evidentia, quid sit, 782; quomodo divida– tur, 782 ; credibilitatis praecedit ac– tum fidei, 809 ; in attestante non obs– tat libertati fidei, 789 ; non tollit obs– curitatem fidei, 782. Excitans, gratia, 377; num distinguatur a gratia adjuvanti, 545. Exinanitio Verbi in quo consistat, 31. Existentia Dei, quo sensu sit articulus principalis fidei, 758. F Facienti quod est in se, Deus non dene– gat gratiam, 595 ; quomodo intelligi oporteat hoc axioma, 595. Facilitas, acquisita ex repetitione actuum virtutum num generet habitus natu– rales vel supernaturales, 725. Falsitas, cadere nequit in actum fidei 778. Falsum non potest a Deo revelari, 778. Favor externus non est justificatio, 477. Fidelitas, in spe, 843. Fides, quid sit, 768; plures acceptiones, 768; ejus objectum formale, 746; et materiale, 755 ; est separabilis a gra– tia et a caritate, 727 ; quandonam in– fundatur, 727 ; est obscura, 782 ; libe– ra, 790 ; firma, 798 ; vera, 778 ; neces– saria, 828 ; ejus analysis, 822 ; ejus ne. cessitas medii ad salutem, 829 ; in Deum ut autorem et remuneratorem supernaturalem, 834 ; non requiritur fi– des explicita in Mysteria Incarnatio- nis et Trinitatis, 835; fides mortua est vera fides, 743 ; fides late dicta non sufficit ad justificationem, 82S; fides habitualis est omnibus necessaria ad salutem, 829 ; fides promissionum non est vera fides, 647; sola fides non jus.. tificat impium, sed requiruntur aliae bonae dispositiones, 645. Filiatio adoptiva non est in Christo, 100; quid sit, 101 ; ejus causa formalis est gratia sanctificans, 659. Filius Dei, ex appellatione «Filius Dei» probatur divinitas Christi, 14; solus incarnatus est, non vero Pater nec Spi. ritus Sanctus, 146. Firmitas, est proprietas fidei, 798; spes est firma, 852. Forma virtutum est caritas, 882. Formalis causa justificationis, 574. Formaliter revelatum, explicite et implici- te, 760 ; formaliter revelatum fidei di– vinae, '/60. G Gaudium et tristitia conciliabantur in Christo, 182. Gratia, ejus definitio, 376; ejus dtvlsiones, 377 ; triplex in Christo, 151 ; unionis, 151; habitualis, 153 ; capitis, 160; in Bta. Virgine Maria, 278 ; major quam in angelis et hominibus, 281 ; est ne– cessaria ad totam legem naturalem observandam, 409 ; ad omnes actus sa. lutares, 426; etiam ad initium fidei, 436; ad bonum salutariter operandum, 449 ; ad malum reparandum, 444 ; ad vitanda omnia peccata venialia, 465; est gratuita, 583 ; omnibus confertur, 597; dividitur in excitantem et adju– vantem, 536 ; in praevenientem et subsequentem, 534 ; in sufficientem et efficacem, 548 ; in operantem et co– operantem, 532. Gratia actualis existit, 520; ejus natura controvertitur, 528. Gratia efficax existit, 556; non tollit libe– rum arbitrium, 540 ; varia systemata ad explicationem gratiae efficacis, 564; Thomistarum, 566 ; difficultates, 569 ; Molinistarum, 570 ; difficultates, 571 ; Sti. Alphonsi, 573 ; Augustiniensium, 572.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz