BCCCAP00000000000000000000548
INDEX RERUM 629 Concreta, possunt de Christo praedicari, 145. Concupiscentia, non fuit in Eta, Virgine Maria, 291 ; est ratio cur horno la1-1sus non possit diu servare totam legem naturalem, 413; amor concupiscentiae in spe est honestus, 845. Condignitas, satisfactionis Christi, 248. Conditionis meriti de condigno, 648; de congruo, 684. Congruismus, appellatur etiam Molinis– mus, 570. Convenientia Incarnationis, 184; media– tionis Btae. Mariae in opere Christ1 in cruce, 326 ; in distributione gratiarum, 344. Coopcratio Btae. Mariae Virginis alia est proxima, alia vero remota, 321; factum cooperationis, 323; natura hujus cooperationis, 327; per modum satisfactionis, 328; per modum re– demptionis, 331 ; per modum sacrifi– cii, 334 ; quoad distributionem gratia– rum, 339. Cooperans, gratia dividitur in operantem et cooperantem, 532. Cor Jesu, est objectum adorationis 106· ejus legitimitas, 110. ' ' Corpus Christi fuit verum, non phanstas– ticum, 43 ; ex Bta. Virgine Maria per generationem acceptum, 43 ; corpus Btae. Mariae Virginis fuit a corruP– tione servatum, 358 ; in caelum assump– tum, 358. Creatio animae Christi in ipso instanti assumptionis ad personam Verbi, 94. Creatura non potest de condigno satis– facere pro peccato, 198. Credenda, praecepto divino et ecclesiasti– co, 834. Credere, Deum existere et remuneratorem esse est necessarium medii ad salutem 834 ; non tamen mysteria Incarnati~ nis et Trinitatis, 835. Cultus, absolutus et relativus, 106; abso– lute loquendo Christo posset deferri cultus hyperduliae, 111 ; legitimitas cultus Cordi Jesu exhibendus, 110 ; Btae. Virgini Mariae cultus est exhi– bendus hyperduliae, 369. E Daemonum fides non est vera fides, 744. Damnati, non retinent habitus fidei, 744. Debitum, contrahendi peccatum originale in Bta. Virgine Maria, 290; proximum vel remotum, 290. Defectus, particulares et communes. 17n; communes fuerunt in Christo, 179. Deivirilis, operatio propria Verbi incan1a– ti1 136. Delectatio, terrena senistas, 550 ; 572. et caelestis apud Jan– apud Augustinieru:es, Desiderium, in spe, 837. Deus, objectum attributionis in ficte, 757; ut prima veritas est motivum fidei, 747; existens et remunerator, creden– dus necessitate medii, 834; non tamen ut Redemptor et Trinus, 835; ut sum– mum bonum relativum, spei, 841; ítem ut auxiliator, 841 ; ut summum bo– num absolutum, motivum caritatis, 870. Diligere, Deum super omnia amare effec– tivo, non potest sine gratia horno lap– sus, 417. Diminutio, virtutum naturalium, 718; non vero supernaturalium, 723. Dispositiones, ad justificationem requi– runtur, 645; nullam habent rationem meriti ad justificationem, 583. Distributio, gratiae, quoad justos, 600; quoad peccatores, 602; quoad infideles negativos, 610; Bta. Virgo Maria co– operatur ad distributionem gratiarum, 339. Divinitas Christi probatur ex evangeliis synopticis, 4 ; ex epistolis Sti. Pauli, 26; ex IV evangelio, 35; ex traditio– ne antenicena, 79; negatur, 6. Donum, naturale et supernaturale, 375; dona naturalia aliquando vocantur gra– tia, 375. D Ecclesia Catholica proponit veritates a Deo revelatas, 754; utrum haec ab Ecclesia propositio ingrediatur moti– vum formale fidei, 754 ; utrum verita– tes ab Ecclesia propositae sint fide di– vina credendae post earum definitio– nem, 765.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz