BCCCAP00000000000000000000548

628 INDEX RERUM sos virtutum fidei spei et caritatis, 744; et etiam probabilius alias virtu– tes infusas morales, 744. Arduitas, est conditio spei, 837. Articuli fidei, credendi necessitate medii, 829. Assensus intellectus in fide, 773; est fir– mus, 798 ; et super omnia, 804 ; impe– ratus a voluntate, 777; est liber, 790; nequit esse falsus, 778 ; est essentiali– ter obscurus, 782 ; formalis et explici– tus est omnibus adultis necessarius ne– cessitate medii ad salutem, nec sufficit votum, 828. Assumere, quid sit, 146; solus Filius as– sumpsit naturam húmanam, non vero Pater nec Spiritus Sanctus, 148; Je– sus Christus assumpsit defectus na– turae humanae communes, 179. Assumptio Btae. Mariae Virginis, fuit a Pio XII definita, 360; probatur ex ma– gisterio Ecclesiae, 362 ; ex sacra ScriP– tura, 363 ; ex ratione theologica, 364. Attributionis objectum in fide, 757. Auctoritas Dei revelantis est motivum fi– dei, 746 ; est triplex, nempe in essen– do, in jubendo et in dicendo, 747 ; cre– diturne in ipso actu fidei, 823. Augmentum habuit Bta. Virgo Maria in gratia sanctificanti, 282 ; justus potest mereri augmentum gratiae, 682 ; virtu– tes naturales augentur, 717 ; etiam su– pernaturales infusae, 722 ; quolibet actu etiam remi:so meretur horno augmen– tum gratiae, 702 ; quando conferatur augmentum caritatis operibus remissis debitum, 702 ; nemo potest aliis mere– ri de condigno augmentum gratiae, 706. Auxilium Dei, omnibus proxime vel remo– te sufficiens confertur justis ad obser– vantiam mandatorum, 600; peccatori– bus ordinariis ad eorum conversionem, 602; 'peccatoribus obcaecatis et indura. tis, · 605; infidelibus negativis, 610 ; quomodo tale auxilium a Deo dispense_ tur, 615; plures sententiae, 616. B Beati, in caelo retinent probabiliter habi– tus· virtutum, 744; fidem tamen non habent, 744. Beatitudo est objectum spei, 837. Benevolentia, quid sit, 860; amicitia con– sistit in mutuo amore benevolentiae, 860. Bona temporalia, sunt objectum meriti, 710; objectum materiale spei, 837. Bonitas Dei, absoluta est objectum for– male caritatis, 870 ; relativa, est ob– jectum materiale spei, 843. e Caeleste, non fuit corpus Christi, 43. Caput eminet super alia corporis mem– bra, 162 ; Christus est Ecclesiae, 161 ; angelorum, 217. Caritas, quid sit, 860; ut habitus et ut actus, 860 ; naturalis et supernatura– lis, 860 ; realiter differt a gratia sanc– tificanti, 515 ; est amor benevolentiae, 860 ; caritatis objectum materiale pri– marium, 868 ; ejus objectum formale, 870; ejus excellentia, 874; est forma virtutum, 882 ; omnibus necessaria, 883. Causa, motiva Incarnationis, 203; effi– ciens principalis gratiae est solus Deus, 575; justificationis causa formalis est justit!a Dei, 574. Centrum vitae religiosae moralis est Chris– tus, 12. Certitudo, de facto revelationis, 808; fi– dei, 799 ; spei, 852. Christus, vid. Jesus Christus. Communicatio idiomatum, quid sit, 142; admittenda est in Christo, 142; regu– lae in usu communicationis idioma– tum, 145. Compositio, est duplex, 73; persona Verbi est composita, 72. Comprehensor, fuit Christus simul ac via– tor, 172. Coneeptio Immaculata Btae. Mariae Vir– ginis in qua consistat, 284; activa et passiva, 284; perfecta et imperfecta, 284; probatur ex sacra Scriptura, 28t;; ex Trnditione, 286; ex ratione theo!o. gica, 289 ; Scotus veram Immaculatam propugnavit, 285. Conclusiones theologicae, sunt fide divi– na credendae, si includantur tamquam proprietates metaphysicae in formali– ter relevaltis, 765.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz