BCCCAP00000000000000000000548

INDEX RERUM (Citantur numeri marginales) A Acceptatio operis a Deo, conditio meri– ti, 684 ; non requiritur ex parte Dei acceptatio adoptionis, 660. Actio, qua effecta est Incarnatio Verbi, est toti Trinitati communis, 146. Actus ethice boni, possunt fieri sine gra– tia sanctificanti, 391 ; sine gratia fi– dei, 397; sine ulla omnino gratia, 402. Actus fidei divinae, est actus intellectus, 767 ; quo assentitur alicui veritati. 773 ; elicitur ab intellectu sub imperio vo– luntetis, 777; motae per gratiam, 777; num ad illum requiratur propositio EcclPsiae, 754 ; est verus, 778 ; super omnia firmus, 798; liber, 790; neces– sarius, 829 ; ejus praeparatio ex par– te intellectus, 807; ex parte volunta– tis, 807. Actus salutaris, non est ídem ac merito– rius, 427 ; ad omnes et ad singulos ac– tus salutares requiritur gratia Dei, 426; et quidem interna, 434; etiam ad ini– tium fidei, 436; etiam in justis requi– ritur gratia ad actus salutares elicien– dos, 444. Adhaesio intellectus, major in fide quam in qualibet alía cognitione naturali, 806. Adjuvans, gratia dividitur in adjuvantem et excitantem, 545 ; non tamen reali– ter distinguitur ab excitante, 545. Adoptio, quid sit, 657; per gratiam sancti– ficantem efficimur filii adoptivi, 653; discrirnen ínter adoptionem divinam et humanam, 658 ; éjus causa formalis est gratia habitualis, 659. Adoratio, quid sit, 106; est absoluta, re– lativa, 106; objectum ejus formale et materiale, 106; Christus unica. ador2.– tione est colendus, 106. Adulti, peccatores habent gratias proxime vel remate sufficientes ad eorum con– versionem, 602 ; debent actum fidei eli– cere, 832 ; et spei, 856 ; et caritatis, 883 ; libere disponuntur ad justificatio– nem, 539. Aequalitas, proportionalitatis et quantita– tis in merito, 691. Amicitia, quid sit, 860; naturalis et super– naturaiis, 860; conditiones ad veram amicitiam, 860 ; adest ínter Deum et hominem justum, 863. Amissibilitas, gratiae, 642. Amor, concupiscientiae est honestus, 845; benevolentiae, 860 ; num possibile sit amare Deum amore effectivo sine gra– tia, 421. Analysis fidei, 822; sententia Suarezii, 825 ; Lugonis, 826 ; nostra, 827. Anima, fuit in Christo, et quidem ratio– nalis, 43 ; corpori substantialiter uni– ta, 43 ; habuit gratiam habitualem, 151 ; et quidem infinitam, 156; et scientiam beatam, 164 ; infusam, 167; et experimentalem, 170 ; et potentiam faciendi ea omnia quae erant ordina– bilia ad finem redemptionis, 175. Animae Purgatorii, retinent habitus infu-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz