BCCCAP00000000000000000000547

470 INDEX AUCTORUM 680; peccatum originale non corrupit intrinsece naturam humanam, 685; qui cum so_o peccato originali decedunt. visione beatifica privantur, 698; ani– mae in Purgatorio possunt juvari, 771; existit Purgatorium, 760. Tritheistae, negant unitatem naturae in Deo Trino, 220, 225. Turrianus, Verbum procedit ex cognitione ipsius Dei, non vero crcaturarum sive possibilium sive futurarum, 264. u Ubaghs, ontologismo indulget, 20. Unitarii, negant distinctionem realem Personarum, 220. Urraburu, quid sit essentia metaphysica, 37; exponit discrimen ínter definitio– nem Thomistarum et Molini:,tarum vo– luntatis antecedentis et consequemis, 135. V Valentía, Verbum procedit ex cognltione omnium rerum, 264; creatio mundi ab aeterno non est possibilis, 517; volun– tas angeli non est immutaoilis, 497; anima lmmana a Deo creaeur, 571. Valentiniani, negarunt existentiam prae– destinationis, 170. Valentinum III (Conc.), admittit praedes– tinationem, 171. Van der Meersch, nostra cognitto de essen– tia Dei est imperfecta, 31; essentiam metaphysicam Dei reponit in aseitate, 38; in Deo scientia est fonnaliter, 88; non est expresse definitum ouod Deus cognoscat omnia possibilia, 97; cleiinit voluntatem Dei antecedentem et conse– quentem, 135; praedestinatio ad glo– riam fit post praevisa merita hypothe– tice futura, sed ante p11aevisa merita abso:ute futura, 184; affiruiat Diony– sium Alexandrinum in modo loquendi non nihil excesisse in refutatione Sabel– lii, 221; Spiritus Sanctus procedit a Patre et Filio, 271; non est expresse definititum dari in Deo relaLiones rea– les, 298; theologice certum ei:'t relatio– nes divinas identiflcari cum .-mbstantia Dei, 309; relationes reales oppositas realiter distinguí inter se, est doctrina quae rontinetur formaliter implicite in doctrina Conc. Florentini, 316. Van Noort, de scientia media, :13; aEud est quaerere rationem volitionis divi– nae, aliud vero finem creaturis praefi– xum, 429: Dens formavit honlinem de limo terrae, 558. Vaticanum (Conc.), definit possibilitatem cognoscendi existentiam Dei per ea quae facta sunt, 8; simplic1tatem Dei, 50; damnat Pantheismum sul1 qualibet forma, 58; definit Deum esse simnlici– ter infinitum, 64; Deum esse omnipo– tentem, aeternum, immensum, intellec– tu ac voluntate praeditum, simpJic;ter infinitum..., 70; Deum esse vivum, 81; in Deo adesse scientiam perfectissi– mam, 90, 93; Deum cogno~c,:re omnia, 97; adesse in Deo volumatem, 126; seipsum necessario amasse, cr•iaturas vero libere, 131; definit in Deo dr,ri providentiam, 140; Deum 2sse omnipo– tentem, 206; potentia Dei se extemlit ad omnia intrinsece pos81bilia, 20'.i; existunt mysteria stricte dicta. 377; in– ter fidem et rationem nulla adest d::;– senssio, 380; Deus est Creator caeli et terrae, 399; Deus omnia creavit, 4C6; Deus libere creavit, 415; mundus non fuit creatus ab aeterno, sed in tempo– re, 420; Deus creavit ad manifestan– dam suam perfectionem, 4J:l; mundus ad gloriam Dei conditus est, 436; Deus mundum gubernat, 417, 461; omnes ho– mines descendunt ab uno -'tipe, 562; anima humana procedit a Deo, 569; paraverat canones de elevatione priml hominis ad statum supernaturaleni ejusque gratuitatem, 593; ad rationem peccati originalis pertinet pnvatio gra– tiae, 658; paraverat canonern de mor– te, termino viae, 715; de judicio par– ticulari, 724; de poenis aeternis, 779. Vasquez, Deus a!it a se cognoscit in seip– sis, 108; restringit voluntatem salvifi– cam Dei ad adultos, 163; prard•~stira– tio ad gloriam fit post praevi~a meri– ta, 183; Verbum procedit ex cognitio– ne Dei, non vero Spiritus Sancti, 264; dicit relationes, etiam secundum es'e ad, esse veras perfectiones. 351; creatio mundi ab aeterno, non reougnat, 417; voluntas angeli non est inimutabil1s, 497; peccatum originale non est qual:– tas morbida, 650. Viennense (Conc.), anima rationalis est forma corporis humani, 538; non dam– nat sententiam Scoti et Atomistarum, 542.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz