BCCCAP00000000000000000000547
INDEX AUCTORUM 469 sunt intellectus et voluntas, 293; ad relationem realem requiritur terminus realis, 293; relatio qua talis non ponit perfectionem, 293; non repugnat rela– tio subsistens, 293; dantur m Deo re– lationes reales, 298; relatio Creatoris ad creaturas non est realis, 299; rela– tiones reales divinae identificantur cum essentia Dei, 310; relationes de– bent realiter distinguí ab invicem, 317; de essentia relationis est respectus unius ad aliud, 317; quaecumque sunt eadem uni tertio, sunt eadem ínter se, 318; solvit difficultatem fundatam in principio identitatis comparatae, 318; utrum nomen persona competat Deo, 331; quid sit notio, 340; quid sit crea– tio, 393; non est mutatio, 394; solus Deus potest creare, 410; negavit creatu– ram non posse ut causam instrumen– talem aliquid creare, sed pr,stea sen– tentiam contrariam propugnavit ut probaliorem, 411; Deus libere creavit, 416; creatio mundi ab aeterno non re– pugnat, 417; Deus est causa exemplaris mundi, 426; Deus creavit mundum jux– ta essentiam divinam, 428; omne agens agit propter finem, 429; pnmo agenti convenit agere propter communicatio– nem suae perfectionis, 430; mundus non est omnium optimus, 438; species sunt sicut numeri, 457; Deus immedia– te concurrit, 467; Deus onmia guber– nat, 472; angeli sunt in loco per con– tactum virtutis, 487; non cognoscunt secreta cordium, 494; nec mysteria gra– tiae, ibid.; non intelligunt dividendo et componenda, 495; in intellectu an– geli mali dari potest falsitas per acci– dens, 495; voluntas angeli in electione sua est immutabilis, 497; angeli eleva– ti fuerunt, 504; in angelis orera prae– cesserunt merita, 507; peccatum diaboli fuit velle esse ut Deus, 510; non om– nes angeli indiscriminatim mittuntur, 515; singuli homines habent angelum custodem, 517; horno constat duohus elementis, 533; anima rationalis est for– ma corporis, 538; et unica, 540; refu– tat evolutionem animae humanae, 563; protoparentes in justitia creati sunt, 590; anima humana a Deo creatur, 571; quid sit status, 577; Adamus habuit scientiam, 599; quid sit v01untarium, 665; justitia originalis fuit accidens speciei, 672; admisit volumarietatem naturae, 672; peccatum originale in tantum inhaeret animae in quantum anima efformat cum corpore aliquod compositurn, 677; infantes in limbo non carent bonis sibi naturaliter debitis, 702; mors est universalis, 720; conve– niens est resurrectio mortuorum, 741; definit beatitudinem, 797; corpus bea– torum erit fulgidum, 810, Thomistae, exponunt systema de cognitio– ne futurorum a Deo, 116; explicant vo– luntatem Dei antecedentem et conse– quentem, 135; praedestinatio ad glo– riam fit ante praevisa merita, 182; re– probatio negativa est ante praevisa demerita, 200; explicant eoncursum Dei immediatum per praemotionem, 468; vires humanae naturae per pecca– tum originale non fuerunt diminutae intrinsece sed extrinsece, 691. Toledo, creatio mundi ab aeterno non est possibilis, 417. Toletanum XI, XV, XVI (Conc.), exponit mysterium Trinitatis, 226, 239; Spiri– tus Sanctus procedit a Patre et Filio, 274; dantur in Deo relationes reales, 298; relationes reales oppositae distin– guuntur realiter ínter se, 316; nomen principii convenit Patri nc•tionaliter, 384; horno constat duobus elementis, 531; affirmat resurrectionem mortuo– rum, 740; omnes homines resurgent cum corporibus suis, 747; admittit ju– dicium finale, 754. Tongiorgi, creatio mundi ab aeterno non est possibilis, 417. Traditionalistae, ratio humana non potest sine revelatione aut magisterio sociali cognoscere existentiam Dei, 7; alii sunt rigidi, alii moderatiores, 7. Traducianistae, anima humana a paren– tibus generatur, 568. Trichotomia, horno constat triplici elemen– to, 530. Tridynamistae, horno constat uno carpo– re et triplici anima, 530. Tridentinum (Conc,), damnat reprobatio– nem positivam antecedentem, 194; sup. ponit pluribus in locis p1 aedestina– tionem, 171; praedestinatio cognosci nequit sine speciali Dei revelatione, 177; supponit omnes omnmo homines ab uno Adamo descendere, 562; primus hamo constitutus est in justitia, 587; concupiscentia est effectus pcccati, 606; protoparentes habuerunt d,>num im– mortalitatis, 609; existit peceatum ori– ginale, 635; peccatum onginale non consistit in concupiscentia, quae est effectus peceati, 684; peecat'"m origi– nale transfunditur per generationem naturalem. 675; per peccatum origina– le hamo spoliatus est doms gratuitis,
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz