BCCCAP00000000000000000000547
468 INDEX AUCTORUM Spiritistae, negat existentiam angelorum, 477; admittunt transmigrationem ani– marum, 714. Stoici, dicunt providentiam Dei non se ex– tendere ad inferiora, 143. Straus, mysterium Trinitatis adversatur rationi, 379. Suarez, reprobatio negativa est ante prae– visa demerita, 200; Verbum procedit ex cognitione omnium rerum non vero futurarum, 264; Spiritus Sanctus pro– cedit a Patre et Filio, 275; principium remotum qua divinarum processionum sunt intellectus et voluntas, 293; dicit principium identitatis comparatae non esse universaliter verum, 313; dicit re– lationes, etiam secundum esse ad, esse veras perfectiones, 351; adPst in sim– plici creatur:1 potentia obedientalis ad creationem, 404; creatio I'mndi ab aeterno non repugnat, 417; voluntas angeli non est immutabilis, 497; pecca– tum diaboli consistit in eo quod volue– rit sibi unionem hypostaticam aut Verbo Incarnato non obedne, 510; 0111- nes angeli mittuntur. 515. Suhordinatianismus, ncgat con5ubstantia– litatem Verbi et Spiritus Sancti, 222. T Tanquerey, affirmat responsum Sacrae Poenitentiariae de igne reali inferni non esse doctrinale, sed cum reveren– tia accipiendum, 786. Tertumanns, Deus est unus, '77; admittit scientiam perfectissimam in Deo. 91; dicit Baptismum fieri in nomine Pa– tris et Filii et Spiritus Sancti, 237; affirmat mysterium Trimtatis, 238; Spiritus Sanctus procedit a Patre et Filio, 274; diabolus tentat homines, 522; mors consistit in separatione ani– mae a corpore, 711; propugnat Chi!ias– mum subtilem, 743; animae in Purga– torio possunt juvari, 772. Theistae, dicunt providentiam Dei non se extendere ad inferiora, 14;1. Theodm·etus, protoparentes in sanctitate constituti sunt, 589; anima a Deo crea– tur, 571. Theodorus Abucara, praescribit explicatio– nem terminorum, 329. Theodorus Mopsuestenus, negat existen– tiam peccati origina!is, 634. Theophilus Antiochenus, Deus cmnia crea– vis ad manifestandas suas perfectio– nes, 433; Deus immediate concurrit, 467. Theosophi, negant veram creationem mun– di ex nihilo, 398. Thomas (Stus.), idea Dei dici potest in– nata, 10; est cluplex demonstratio, per causam scilicet et per effectum, 13; a priori et a posteriori, ibid.; duplici– ter potc 0 st aliquid cognosci, per form::im propiam et per formam alterius, 18; ontologismum refutavit, 20; nulla crea– tura per sua naturalia cognoscere po– test directe et immediate essentiam Dei, 26; nostra cognitio de essentia di– vina est imperfecta, 31; ncmen pro– prium Dei est «qui estl>, 41; c;ontra 8.n– thropomorphitas, 4,J; Deus e,;t simplex, 53; non clatur in Deo compositio ex na– tura et :mpposito. 53 ; quid sit ens pcr– fectum, Gl; perfectum dicitur illud quod est in actu, 67; probat infinitam per– fectionem Dei, G7; in Deo sunt omnes perfectiones, 68; quid sit unum, 75; quid sit vivens, 80; omnia quae Deus intelligit sunt ejus vita, 85; in Deo scientia non est qualitas, 88, D3; immatcrialitas est radix intellcctionis, D2; Deus seipsum comprel1endit. 100, 103; Deus alia a se cognoscit in essentia divina ut in me– dio cognito, llO; in Deo .':St voluntas, 129; alia a se sunt objectum secunda– rium voluntatis clivinae, 130; Deus alia a se libere vult, 133; actus Dei líber erga creaturas, 134; providentia est ac– tus intellectus, et voluntatis, 138; ejus definitio, ibid.; ratio ordini8 rerum e',t immediate a solo Deo, 148; exsecutio vero est partim a Deo et partim a crea– turis, 14D; Divina Providentia non om– nibus rebus necessitatem imponit, 152; definit praedestinationem, 168; discri– men inter praedestinationem et repro– bationem, 187; Deus omnia faccre po– test, non vero quae contradictionem implicant, 204; Deus est omnipotens, 209; definit personam, 215, 330; de mo– do procedendi in expositione mysterii Trinitatis, 240; proceclere multipliciter dictum est, 245; est dup!ex processio, ibid.; processio Verbi guomodo expli– canda, 250; processio intellectualis nos– tra dcficit a repraesentatione divino– rum, ibid.; in loquente inve!litur tri• plex verbum, 252; verbum merito dici• tur conceptus, 256; Verbum procedit ex cognitione omnium rerum, non· ve– ro futurarum, 264; Spiritus sanctus procedit a Patre et Filio Eecundum operationem voluntatis, 280; explicat cliscrimen inter processionern et gene– rationem, 287; duae sunt processiones in Deo, 292; principium remotum quo
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz