BCCCAP00000000000000000000547

INDEX AUCTORUM 467 negant elevationem homini.s ad sta– tum supernaturalem, 586; p~otoparen– tes non habuerunt scient1am, 597; protoparentes non fuerunt 1mmunes a concupiscentia, 605; protoparentes non habuerunt donum immortalitatis, 609; negant resurrectionem mortuorum, 739; negant judicium finale, 753. Raymundus Lullius, mysterium Trinitatls potest a nobis cognosci ame ejusdem revelationem, 375. Rhemcnse (Conc.), relationes rJales iden– tificantur cum essentia divina, 309. Richardus a Sto. Victore, convenientia mysterii Trinitatis posset a nobis de– monstrari, 376. Ripalda, gratia sanctificans non superat exigentias cujuslibet creaturae. 582. Romanum (Conc.), docet mysterium Tri– nitatis, 239. Roscellinus, negat unitatem naturae in Trinitate, 225. Rosminius, ejus propositiones ontologistae damnatae sunt ab Ecclesia, :n; myste– rium Trinitatis potest a nobis explica– ri post ejusclem revelationem, 375; Deus necessario creavit, 414; mundus est omnium optimus, 438; de unione animae cum corpore humano, 537; ani– ma humana non est immortalis, 551; propugnat evolutionem animae numa– nae, 568; ejus sententia de Pvolutione animae humanae fuit reprobata 569; animae non judicantur statim post mortem, 723: beati non vident Deum prout est in se, 797. Rufinus, negat existentiam peccati origi– nalis, 634. s Sabelliani, negarunt Verbum p1ocedere a Patre processione immanenti, 247; ne– garunt generationem Verbi, 258; nega– re debebant in Deo relationes reales, 297. Sabellianismus, negat distinct1cnem rea– lem Personarum, 221. Sacra Congregatio Studiorum, fensu im– proprio angeli possunt dici constare materia et forma, 480; approbat doc– trinam Sti. Thomae circa argumenta ad demonstrandam exlstent1am Dei, 33. Sacra Poenitentiaria, respondet non esse absolvendos qui dicant ignem inferni esse metaphoricum, 786. Sadducaei, negant existentiam angelorum, 477; spiritualitatem animae, 547; fac– tum resurrectionis mortuorum, 739. Salas, de potentia angeli, 499. Salmeron, peccatum originale est ipsum Adami peccatum moralit~r a nobis commissum, 653; ejus refutatio, 662. Samaritani, negant existentiam angelo– rum, 477. Schell, essentiam Dei metaphysicam repo– nit in aseitate positiva, 38; mysterium Trinitatis potest scientifice explicar! post ejusdem revelationem, :::75. Schismatici Orientales, animae non jud1- cantur statim post mortem, 723. Scholastici tenent sententiam litteralem circa formationem muncli, 444. Scholastici antiqui, peccatum originale est quaedam morbida qualitas, 650. Scotistae, essentiam Dei metaphysicam reponunt in exigentia omnmm perfec– tionum, 38. Scotus, ejus mens circa cognitionem re– rum a Deo in essentia divina aut in seipsis, 108; Verbum procedit ex cogni– tione essentiae divinae, 264; principium quo remotum divinarum processionum sunt intellectus et voluntas, 293; adhi– bet distinctionem formalern a parte reí inter rclationes et essentiam divi– nam, 312; admittit plures relationes in Trinitate, ~22; convenientia mysteri1 Trinitatis posset a nobis demonstrar!, 376; Deus creavit mundum juxta essen– tiam divinam, 428; voluntas angeli non est ex natura sua immutabilis, 497; adest in homine forma corpore!tatis, 540; protoparentes in justitia creati non sunt, 590. Scotus Erigena, poenae inferni sunt pure negativae, 785. Secretan, essentiam Dei metaphysicam reponit in libertate, 38. Semi-ariani, dicunt Verbum efse simile Patri, 222. Semipelagiani, negarunt existentiam prae– destinationis, 170; negant reprobatio– nem divinam, 188. Seneca, affirmat non adesse vere atheos, 34. Sensistae, negant possibilitatem cognos– cendi existentiam Dei, 7. Sertillanges, admittit concursum Dei me– diatum ad actiones creaturarum, 465. Simon l\fagus, Deus non creavit mundum visibilem, 405. Sociniani, negarunt distinctionem realem Personarum, 224; negant 1 esurrectio– nem mortuorum, 739. Socrates, exponit errorem Eunomii, circa comprehensionem nostram substantiae divinae, 29.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz