BCCCAP00000000000000000000547
466 INDEX AUCTORUM Petrus Ledesma, Deus cogno;;c1t futuribi– lia conjecturaliter, 96. Petrus Lombardus, simplex creatura pos– set esse causa instrumentalis creatio– nis, 404; in angelis praemi'lm praeces– sit merita, 507; Adamus non fuit crea– tus in justitia, 590. Phaebadius (Stus.), affirmat fidem anti– quam in Trinitatem, 238. Philo, non loquitur de vera Trinitate, 383. Philoponus, negat unitatem n.:.turae in Trinitate, 225. Philosophi Gentiles, negarunt veram crea– tionem ex nihilo, 398; dixerunt Deum necessario creasse, 414. Photius, uegavit Spiritum Sanct:1m proce– dere a Filio, 268. Pighi, peccatum originale est ipsum pec– catum Adami nobis extrin:;ec3 imputa– tum, 632; ejus refutatio, 661. Pignataro, creatio mundi ab ae~erno non est possibilis, 417. Pius V, damuat propositiones Baji circa donum integritatis protnparentibus concessum, 616, 618, 621, 6.l3. Pius VI, qui cum solo peccato originali decedunt, poenis positivis non puniun– tur, 700. Pius X, in Jusjurando contra Modernis– tas, affirmat possibilitatem :ieveniendi in certam cognitionem existe.1tiae Dei, et demonstrandi, 8; damnat Immanen– tistas, 58. Pius XI, affirmat Pium X praeclare in– terpretatum fuisse dogma in Concilio Vaticano enuntiatum circa posibilita– tem deveniendi in certam cognitionem existentiae Dei, 8, 15; apprnbat argu– menta Sti. Thomae ad demonstrand.am existentiam Dei, 33. Pins IX, damnat Guntherum eo quod di– xerit Deum creaturas necessario amas– se, 131; reprobat doctrinam Guntheri circa Trinitatem, 225; afflrmat con– cursum Dei immediatum, 4€6; anim!l rationalis est forma immediata corpo– ris, 538. Pius XII, evolutionismus, etiam mitiga– tus, est pura hypothesis, quae tamen potest libere discutí, 557; clicit filies Ecclesiae libertate non fruí respec– tu habito ad polygenismum, 562; ani– mae humanae a Deo immediate crean– tur, 569. Plato, essentiam Dei metaphy¡,icam repo– nit in bonitate, 38; locutus est de Ver– bo, 383. Pneumatomachi, negarunt divinitatem Spiritus Sanctl, 223. Polycarpus ( Stus.), affirmat resurrectio– nem mortuorum, 741. Polygenistae, docuerunt alias 11'.)mine<. ad• fuisse praeter Adamum et Evam, 361. Polytheistae, admittunt piures cleos, 76. Positivistae, negant spiritualnatem ani– mae, 547; anima perit sim:11 cum cor– pore, 709. Praeadamitae, docuerunt ali•Js homines adfuisse ante Adamum, 561. Praedestinatiani, Deus vellet salutem so– lum praedestinatorum. non vero om– nium hominum, 158; affinuant Deum aliquos praedestinare ad vitam, alios vero ad perdit,ionem, 193; a 1geli boni deputantur in custodiam tanlum prae– destinatorum, 516. Praeexistentanismus, docet animas huma– nas esse angelos antea creatos, 573. Praepositivus, nee;avit dari in Deo relatio– nes reales, 297; non admitt1t notiones in Deo, 343. Praxeas, negat distinctionem realem Per– sonarum, 221. Priscilianistae, negant distincticnem rea– lem Personarum, 224. Professio fidei Waldensibus proposita, omnes homines resurgent cum corpori– bus suis, 747. Prosper (Stus.), admittit praedestinatio– nem, 173; Deus neminem reprobat re– probatione positiva antecedpnti, 196. Protestantes Liberales, negant existentiam angelorum, 477; gratia sanctificans Adami erat debita, 592; donum lntegri– tatis erat debitum, 614; stat,11s naturae purae non esset possibilis, 623; moder– ni, negant existentiam peccati origina– lis, 634; peccatum originale consistit in concupiscentia, 647; peccatum originale intrinsece naturam corrupit, 684; ne– gant judicium finale, 753; rejiciunt Purgatorium, 759; animae, ¡:ost sepa– rationem a corpore, possunt ndhuc me– reri aut demereri, 763; visio beatifica protrahitur usque in diem judicii uni– versalis, 802. R Rationalistae, negat in Deo provldentiam, 139; negant myster!um Tr!nltatis in Traditlone contineri, 236; mysterium Trinitatis adversatur rationi, 379; mun– dus non fuit creatus ad manifestandas perfectiones divinas, 431; neyant exis– tentiam angelorum, 477; angeli boni in custodiam hominum non deputantur, 516; negant operationes magicas, 525;
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz