BCCCAP00000000000000000000547

INDEX AUCTORUM 465 nitatis in Traditione contineri, 236; elevationem hominis ad statum super– naturalem, 586; resurrectionem cum propriis corporibus, 746; judicium fi– nale, 753. Molina, solvit difficultatem: «Quae sunt eadem uni tertio... », 318; creatio mun– di ab aeterno non repugnat, 417; vo– luntas angeli non est immutabilis, 497; omnes angeli mittuntur, 515. l\folinistae, exponunt systema de cognitio– ne futurorum a Deo, 118; explicant vo– tuntatem antecedentem et consequen– tem, 135; praedestinatio ad gloriam fit post praevisa merita, 183; reprobatio negativa est post praevisa demerita, 201; explicant concursum Dei ilnme– diatum simultaneum, 468. Monarchiani, negare debebant in Deo re– lationes reales, 297. Monarchianismus, n e g a t distinctionem realem Personarum, 221. N Neoplatonici, quae dicunt de Trinitate a fide christiana mutuata sunt, 383. Nicaenum (Conc.), definit consubstantiali– tatem Verbi, 226, 239. Nicaenum - Constantinopolinum (Conc.), definit divinitatem Spiritus Sancti, 226, 239; Spiritus Sanctus procedit a Pa– tre et a Filio, 269; Verbum procedit a Patre, 248; Deus est creator caeli et terrae, 399. Noetus, negat distinctionem rcalem Per– sonarum, 221. Nominales, essentiam Dei metaphysicam reponunt in cumulo omnium perfec– tionum, 38; negant distinctionem vir– tualem inter attributa divina et essen– tiam Dei, 55; Deus alia a se cognoscit in sepsis, 108. o Occam, Deus alia a se cognoscit in seip– sis, 108. Ontologistae, non potest demonstrari exis– tentia Dei, 14; cognitio nostra Dei est immediata in hac vita, 20; beati non vident Deum aliter ac in terra, 797. Optimistae, dicunt Deum non posse alium mundum creare, 205. Orígenes, Deus est simplex, 52; affirmat mysterium Trinitatis, 238; Spiritus Sanctus procedit a Patre et Filio, 275; Deus est causa exemplaris mundi, 426; status viae non finitur per mortem, 714; corpus post resurrectionem non habebit organa, 746; non exü,tunt poe– nae aeternae, 778; ignis illferni est metaphoricus, 785. p Pallavicini, narrat cur in canone dicatur Adamum fuisse constitutum in justitia, non vero conditum, 587. Palmieri, creatio mundi ab aeterno non est possibilis, 417; Deus creavit mun– dum juxta essentiam divinam, 42ü; om– nes homines ad unam spe-::iem perti– nent, 564; negat ex Ps. 50 posse pr0ba– ri existentia peccati origin,üis, 638. Pantheistae, negant veram creationem ex nihilo, 398; mundus non fuit creatus ad manifestandam perfectionem divi– nam, 431; horno constat duobus ele– mentis, corpore et anima sensitiva mortali, 530. Papagni, admittit concursum mediatum Dei ad actiones creaturarum, 465. Papias, propugnat Qhiliasmum subtilem, 743; negat resurrectionem rnortuorum, 739, 743. Pegues, reprobatio negativa est ante praevisa demerita, 200. Pela.giani, negarunt existentiam praede~ti– nationis, 170; negant reprobationem divinam, 188; negant elevationem ho– minis ad statum supernaturalem, 586; gratia sanctificans Adami non erat su– pernaturalis, 592; donum integritatis non erat indebitum, 614; horno spolia– tus non est donis gratuitis, 679; pro– toparentes non habuerunt clonum im– mortalitatis, 609; infantes, sine bap– tismo morientes, exclusi essent a reg– no Dei, non vero a vita aeterna, 697. Pelagius, negat existentiam peccati origi– nalis, 634. Persae, habent trinitatem tato caelo di– versam, 383. Pesch, praedestinatio ad gloria.m fit post praevisa merita, 183; creatio mundi ab aeterno non est possibilis, 417; in Ps. 50 non habetur argumentum scriptu– risticum, sed tantum patristicum de existentia peccati orginalis, 638; conve• niens est judicium universale, 755. Pessimistae, negant in Deo providentiam, 139. Petavius, creatio mundi ab aeterno non est possibilis, 417. Petrus Joannes Olivi, anima lntellectiva. triplici elemento constat, 537.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz