BCCCAP00000000000000000000547
464 INDEX AUCTORUM Lamark, propugnat transformismum ab• solutum, 556. Laplace, ejus theoria circa formationern mundi, 443. Lateranense (Conc.), definit simplicitatem Dei, 50; definit immutabi!itatem, aeter– nitatem, immensitatem Dei. 70; dam– nat dcctrinam Abbatis Joachim, 225; exponit mysterium Trinitatis, 226, 239; definit Deum esse omnipotentem, 206; Pater non procedit, 242; Verbum proce– dit a Patre, 248; dantur in Deo rela– tiones reales, 298; relationes divinae oppositae distinguuntur realiter inter se, 316; nomen persona tribuit Deo, 332; Divinae Personae sunt coaeternae, 352; Deus est Creator caeli et terrae, 399; Deus omnia creavit, 406; Deus li– bere creavit, 415; mundus non est crea– tus ab acterno, 420; damnat transfor– mismum absolutum, 453; definit exis– tentiam angelorum, 478; Deus creavit naturam angclicam, 501, et quidem in tempore, 502; angeli mali sunt damna– ti, 509; quilibet horno habet animam suam propriam, 534; anima humana est spiritualis, 548; Deus creavit ani– mam humanam, 557; anima humana procedit a Deo, 569; anima humana est immortalis, 552; anima pos mortem ingreditur vitam aeternam, 717; 0111- nes homines resurgent cum corporibus suis, 747; dantur poenae aeternae. 779. Leibnizius, proponit argumentum a simul– taneo ad demonstrandam e:~istentiam Dei, 17; mundus est omnium optimus, 438; docet praeexistentiam animarum, 573. Leo XIII, damnat sententiam Rosminii de statu animarum post separationem a corpore, 724. I.ercher, scripta sanctorum Patrum caute interpretanda sunt, 238; exponit plura systemata de formatione mundi, 449. Leroy, suam sententiam de transformismo revocavit, 557. Lucidus, affirmat reprobationem positi– vam antecedentem, 193. Lugdunense (Conc.), Spiritus Santus pro– cedit a Patre et Filio tamquam ab uno principio, 277; animae in Purgatorio cruciantur, 767; animae in Purgatorio possunt juvari, 771; non definit inae– qualitatem poenarum in Inferno, 791. Lugo (De), peccatum originale est ipsum Adami peccatum moraliter a ll•Jbis commissum, 653; ejus refutatio, 662. Lutherus, gratia sanctificans Adami erat debita, 592; per mortem non finitur status merendi, 715: animae, post sepa- rationem a corpore, possunt mereri, 764. M M:acedoniani, Personae Divinae non sunt coaequales, 349. Macedonianismus, negat divinitatem Spi– ritus Sancti, 223. M:alebranche, exponit systema Ont.ologis– mi, 20; mundus est omnium optimus, 438. Manichaei, mala tribuebant principio ma– lo, 250; negant veram creationem mun– di ex nihilo, 398; negant rcsurrecLio– nem mortuorum, 739. Manya, admittit concursum mediatum ad actiones creaturarum, 465. Manzoni, praedestinatio ad gloriam fit post praevisa merita hypothetice futu– ra, sed ante praevisa merita absolute futura, 184. Marcionitae, negarunt existentiam prae– destinationis, 170. M:arcus Mastrofini, mysterium Trinitatis potest a nobis cognosci ante ejusdem revelationem, 375. Materialistae, negant in Deo providentiam, 139; negant veram creationem ex nihilo, 398; anima perit simul cum corpore, 709; negant resurrectionem mortuorum, 739; negant operationes magicas, 525; hamo constat uno tantum elemento, 530; negant spiritualitatem animae 547; anima humana est mortalis, 551. Mattias Flaccus Illyricus, peccatum origi– nale est quaedam substantia mala, 645. Mayrhofer, peccatum protoparentum esset peccatum sexuale, 630. Mazzella, praedestinatio ad gloriam fit post praevisa merita hypothetice futu– ra, sed ante praevisa merita absolute futura, 184; quid sit creatio, 393. Medina, praedestinatio ad gloriam fit post praevisa merita, 183. Menander, Deus non creavit mundum vi– sibilem, 405. Michael Servet, docet Priscilianismum, 224. Milevitanum (Conc.), peccatuP.1 originale transfunditur per generationem, 675. Minucius Felix, existentia Dei potest a no– bis cognosci, 10; Deus seipsum compre– hendit, 99; affirmat resurrectionem mortuorum, 741. Modernistae, negant possibilitatem cognos– cendi existentiam Dei per ea quae fac– ta sunt, 7; dicunt rationem humanam nos ducere ad pantheismum, 14; negant dogma Trinitatis, 225: mysterium Tri-
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz