BCCCAP00000000000000000000547

INDEX AUCTORUM 463 Hugo a Sto. Victore, convenientia myste– rii Trinitatis posset a nobis ctemonstra– ri, 376. Hugon, reprobatio negativa est ante prae– visa demerita, 200. Hurter, dogma Purgatorii manifestat attri– buta divina, 761. Ilyppolitus (~tus.¡, affirmat mysterium Trinitatis, 238; Verbum procedit a Pa– tre secundum operationem mtellectua– lem, 255; Deus libere creavlt, 416. I Iglesias, admittit concursum mediatum ad actiones creaturarum, 465. Ignatius (Stus.), affirmat mysterium Tri– nitatis, 238. Immanentistae, negant possibHltatem cog– noscendi existentiam Dei per ea quae facta sunt, 7; affirmant rationem hu– manam nos ducere ad pantheismum, 14. lndi, habent trinitatem toto c~elo diver– sam, 383. Infralapsarii, dicebant Deum consequenter ad praevisionem peccati ori 5 inalis non velle salutem omnium hominum, 158; affirmarunt Deum post praevisionem peccati Adami aliquos repronasse, 193. lnnocentius IV, postulat a Graecis ut lo– cum purgationis denomineut Purgato– rium, 760; dantur poenae aetemae, 779; in inferno datur poena damni, 786. lrenaeus (Stus.), Deus est simpliciter in– finitus, 66; affirmat mysterium Trinita– tis, 238; Deus libere creavit, 416; mun– dus non est aeternus, 421; Deus omnia in suo esse conservat, 462; Deus for– mavit hominem, 558; omnes homines descendunt ab Adamo, 563; protopa– rentes erant ignari generationis, 607; propugnat Chiliasmum subtilem, 743. Isaac Peyrere, docuit alios homines ad– fuisse ante Adamum, 561. lsidorus Hispalensis (Stus.), sunt in Deo relationes reales, 300. J J'ansenistae, dicebant Deum consequente-· ad praevisionem peccati onginalis non velle salutem omnium omnmo homi– num, 158; dicunt Stum. Augus~inum non propugnasse voluntattum salnf;. cam generalem Dei, 161; admittunt re– probationem positivam antecedentem 193; donum integritatis erat debitmn, 614; status naturae purae non esset possibilis, 623; peccatum originale in– trinsece naturam corrupit, 624. Jansenius, gratia sanctificans Adami erat debita ex decentia, 592. Janssens, relationes conferuntur cum essentia divina dupliciter, 103; de f1cte est relationes reales identificari cum essentia Dei, 309. Joachim, Abbas, ponit distinctin'lem r,'a– lem inter attributa divina et e;:;sen– tiam Dei, 55; negat unitatem natúrn.e in Trinitate, 225. Joannes Cllrysostomus, omnes pos.sunr; si– ne revelatione cognoscere existP.11tlam Dei ex solo intuitu visibiliun,, 10; De:.1s est. simplex, 52; concursus Dei est im– mediatus, 467; angeli sunt spiritus puri, 480; Deus formavit hominern de limo terrae, 558; protoparenL;0::; l,11.oue– runt donum immortalitatis, 610; pt>r mortem finitur status viae, 716; non loquitur de mitigatione poenarum in Inferno, 793. Joannes Damaseenus, solus Deus mun– dum creavit, 407. Joannes XXII, qui cum solo peccato ori– ginali decedunt, visione beatifica pri– vantur, 698; animae judicanmr statim post mortem, 724. Justinns (Stus.), affirmat mysterium Trl– nitatis, 238; existunt angeli, 479; horno constat duobus tantum elementis, 532. K Kant, renovat 'Sabellianismum, 224; ange– li boni in custodiam hominum non de– putantur, 516. I{antistae, negant possibilitatem cognos– cendi existentiam Dei, 7. Kuhn, ratio humana non potest demons– trare existentlam Dei, 14. L Lactantius, non est nis! unus Deus, 77; Deus est omnipotens, 208; Deus omnia. creavit ad manifestationem suae per– fectionis, 433; omnes homi!les descen– dunt ab Adamo, 563; rejicit traducia– nismum, 571; animae non judicantur statim post mortem, 723; ¡;ropugnat Chiliasmum subtilem, 743. Lahousse, creatio mundi ab aeterno non est possibilis, 417.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz